/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Lydniveau på Musikvideoer
Fra : svnmp
Vist : 470 gange
100 point
Dato : 23-09-06 18:50

Jeg prøver lige, at stille spørgsmålet om regulering og dermed ensartning af lydniveau, på musikvideoer, som et selvstændig spørgsmål.

Jeg mangler et gratis og nemt program, der kan ensarte lydniveauet på mine musikvideoer, uden at jeg skal til at splitte lyd og video, først, og uden, at videoerne bliver ødelagt med billedstøj el.lign.

Jeg har prøvet følgende gratisprogrammer som ikke virkede "MP3gain" og "Normalize".

Er der nogen der har kendskab til den slags og dermed kan hjælpe mig.

Hilsen BT

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 23-09-06 20:10

Mener du PRO-program........
der kan det, så et Program der
kan det halve/ og meget mere
Og det kan regulerer ly/billede/ andet ??""!!!
Så giv en PM, og ???
Ikke lovligt, men HVOR det DOG VIRKER.
Har ikke sel afprøvet det, men meget dyrt progra,m