/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Kædebrev
Fra : Musling26
Vist : 511 gange
50 point
Dato : 23-09-06 18:28

Jeg har lige fået et kædebrev, hvor der er brugt manipulerende og ukorrekte oplysninger mht. 9/11.
Det starter bl.a. med at Afghanistan har 11 bogstaver og det har bush også.
Da denne "fortælling" var på Kandu blev der henvist til en hjemmeside, der pillede det hele fra hinanden. Hvad hedder denne hjemmeside?
Mvh.
Musling

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 60 point
Dato : 23-09-06 18:49

haha ja det er en winding hoax - værs´go

http://www.hoax-slayer.com/wingdings-911.html

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-09-06 18:49

Det er sikkert dette tip du tænker på

http://www.kandu.dk/tip14551.aspx

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-09-06 18:50

synes nu personligt at det var en meget usmagelig hoax

Kommentar
Fra : disken

Dato : 23-09-06 18:52

Skægt nok, den har været lagt under TIPS 2 gange, inden for næsten en Mnd.
Men kan sgu ikke finde den, ski´e søge maskine der er herinde
Prøv at søg på Google efter Nostradamus/Bush9-11
http://www.dci.dk/?artikel=987
Syntes selv den var meget skæg, men som alle NEGATIVE brugere herinde, blev
den også hakket ned, da der blev skrevet, at man ALTID kan få ting til at gå op
i en højere/mindre enhed, der ALTID går op, hvis man tæller sammen på den
rigtige måde.
Men stadig en tanke, at følge op på.
Håber du finder den.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-09-06 18:57

disken hvorfor mener du man er negativ fordi man synes den er usmagelig ?? Hvis emnet havde været sjovt ville det jo være en helt anden sag

Kommentar
Fra : disken

Dato : 23-09-06 18:58

Flere end mig, der reagerede på den, SORRY
Men den var da god nok, ALTSÅ.
Om man tager det med et gram salt, eller ligger lidt til, så kan ALT lade sig gøre.

Men vhis du vil efterforske - eller hvad man kalder det, så prøv Nostradamus, om han kan noget vi
andre ikke kan ved jeg ikke.
Men han VÆRKER lever, på trods af hans *mangel på tro* i Datiden.
Men lad være med at rto på ALT, hvad du læser.
Det hele står i den Danske Biblen, DEN burde du tro PÅ.

Godkendelse af svar
Fra : Musling26

Dato : 23-09-06 18:58

Helt præcist - det var lige det link jeg tænkte på
Tak for svaret miritdk.
Mvh.
Musling

Kommentar
Fra : disken

Dato : 23-09-06 18:59

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-09-06 19:01

desuden havde den ikke en disse med at tælle op at gøre men havde urigtige oplysninger forud for en der legede med webdings - og/eller wingdings - det kan enhver jo gøre , ikk´?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-09-06 19:07

selv tak - haha diskens sure fjæs livede da helt op