/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Puch Maxi P Problemer
Fra : polka_and
Vist : 712 gange
129 point
Dato : 23-09-06 16:43

Hej.

Jeg var ude og køre da min Maxi gik ud. det var lige efter nogle få huller.
Skilte kaburatoren af og tjekkede om det var noget med Kaburatoren at gøre.
Men den gad ikke starte efter den gik ud. Jeg tror måske det kan være noget med benzintilførelsen.
Næste gik jeg ud og se om jeg kunne starte den. Det kunne jeg, men nøjagtig samme sted som før gik den ud.
Og jeg kan nu ikke starte den!

Håber du/i kan hjælpe mig.
Tark
Hilsen Andreas

Accepteret svar
Fra : Pivili

Modtaget 139 point
Dato : 23-09-06 17:03

Prøv at pille tændrøret ud og sæt tændrørs hætten på og hold tændrøret til på topstykket eller cylænderen for at se om der kommer gnist, hold ikke fingrene på samtidig da du kan få nogen ubehagelige stød, hvis der er gnist kan du så gå videre til benzin tilførelsen og undersøge det igen.

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 24-09-06 12:16

Det er nok en løs forbindelse i en ledning eller lign, som gør at den går ud hvis den rammer et hårdt bump.

Kommentar
Fra : Coinage6

Dato : 24-09-06 18:24

ja som de andre siger lyder det som om enten der ingen gnist er eller at der er en loes forbindelse et sted.

Godkendelse af svar
Fra : polka_and

Dato : 28-09-06 21:17

Tak for svaret Pivili.