/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Sletning af brugernavne
Fra : 2100
Vist : 503 gange
50 point
Dato : 23-09-06 09:53

Jeg bruger IE som foretrukken browser. Når man skal logge sig på hvor der kræves password skal man opgive et brugernavn og password. Her er det så jeg gerne vil vide hvordan jeg sletter alle mine foretrukne brugernavn når jeg begynder at indskrive mit brugernavn.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 23-09-06 10:01

kontrolpanel - egenskaber for internet -indhold - personlige oplysninger
autofuldførelse

Kommentar
Fra : disken

Dato : 23-09-06 10:03

Sorry her er den

kontrolpanel - internetforbindelse - indhold - personlige oplysninger
autofuldførelse

Accepteret svar
Fra : disken

Modtaget 60 point
Dato : 23-09-06 10:05

Jeg prøver igen

kontrolpanel - internetindstillinger - indhold - personlige oplysninger
autofuldførelse

Kommentar
Fra : disken

Dato : 23-09-06 10:06

Lige med at skrive, hvad man tænker.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-09-06 10:07

hvis du mener i diverse forum og lign - og du ikke ønsker brugernavnene huskes så gå op i funktioner - internetindstillinger - fanebladet indhold - knappen autoudførelse - fjern hak i brugernavne og adgangskoder i formularer - hvis du vil sørge for at ingen ser hvor du surfer skal du samtidig fjerne hak i webadresser samme sted

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-09-06 10:08

morn disken

Kommentar
Fra : disken

Dato : 23-09-06 10:09

Var der først

Kommentar
Fra : disken

Dato : 23-09-06 10:10

Ja, det er for tidligt at begynde at tænke.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-09-06 10:10

Godkendelse af svar
Fra : 2100

Dato : 23-09-06 10:19

Tak for svaret disken.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 23-09-06 10:22

Var så lidt.
Men for tidligt, til disse tastatur øvelser, når hjernen står stille.
Men det lykkedes da at få det på plads.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-09-06 10:48

--------------------------------------------------------------------------------
Citat
Ja, det er for tidligt at begynde at tænke.
... var der ikke lige en der kunne have oplyst mig om det noget før

god weekend til jer to