/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Dvd afspiler
Fra : Bragesvej
Vist : 309 gange
20 point
Dato : 29-12-02 11:13

Hvor på nettet kan man stille spørglsmål Ang, en Dvd afspiller.

Kommentar
Fra : oldwiking

Dato : 29-12-02 11:21

Kommer helt an på hvad det er du vil vide
mvh Ow

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 30 point
Dato : 29-12-02 11:34

Du kan stille spørgsmål om dvd her:
http://www.mm-vision.dk/kode/func_backup.asp?action=about#6
E-mail-adresserne finder du nederst på siden.

Også denne side må være noget for dig:
http://www.dvd-venner.dk/faq.asp

Og her kan du vælge og vrage:
http://www.google.com/search?hl=da&lr=lang_da&ie=ISO-8859-1&q=Dvd&as_q=Sp%F8rgsm%E5l&btnG=S%F8g%A0inden+for%A0resultater

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 29-12-02 11:38

Rellom og hvorfor skal han ikke bruge dette forum ?

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 29-12-02 11:39

Jeg vil gerne have besvaret et spørglsmål af teknisk at (Hvordan jeg bruger min dvd?)

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 29-12-02 11:41

Jeg mener ikke at jeg må bruge dette forum til Dvd Spørglsmål?
(Jeg er ny bruger i dette forum

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 29-12-02 11:43

Så åbner du bare mit første link og stiller dit spørgsmål på den næstnederste e-mail-adresse.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 29-12-02 11:45

Til Zonker: Læs spørgsmålet! Det er det, jeg svarer på.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 29-12-02 11:49

Til Bragesvej: Selvfølgelig må du spørge om dvd i dette forum.

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 29-12-02 11:54

spørg løs, der sidder faktisk masser af kompetente mennesker herinde, og ja som du vil erfare senere er Rellom og jeg selv nogle af dem.

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 29-12-02 12:13

Tak for det, Her er så spørglsmålet:

Jeg har købt en Dvd-afspiller mærket: Kennex DVD22k5.

1: Er den regionsfri? 2: Vis ikke hvordan stiller jeg den om? 3: Har jeg ret i at de fleste Dvd-film der sælges i Dk er kode 2? 4: Er der nogen der har Gode/dårlige erfaringer med denne afspiler?

På forhånd tak!

Peder

Kommentar
Fra : oldwiking

Dato : 29-12-02 12:25

til Rellom og Zonker
det er vel ikke meningen at i skal bruge dette medie til jerese privat zankerier ?

Kommentar
Fra : oldwiking

Dato : 29-12-02 12:32

Bragesvej
dine spørgsmål:
1: Er normalt angivet på indpakningen, normalt er dvd spillere der sælges i DK forlods sat til Kode 2.
2: Det kan du bare ikke, der er dog forretninger der mod god betaling kan ændre eller undertrykke kodeindstillingen for dig. Ca kr 1000,00 har jeg erfaret.
3: ja.
4: egentligt kun godt.
Mvh OW

Kommentar
Fra : klc

Dato : 31-12-02 16:28

Den er regionsfri out-of-the-box.
1) tryk eject og lad skuffen stå åben
2) tryk Title
3) tryk "tilbage" |<<
4) tryk "frem" >>|
5) Herefter vælges regionskode - 0 for regionsfri, 1 USA, 2 Europa osv.
6) tryk eject (luk skuffen)

Jeg har lidt problemer med at den fryser og drevet larmer, men kun med nogle film andre afspilles helt perfekt.

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 02-01-03 11:07

Hej Klc,
Tak for svaret Nu har jeg lige lånt maskinen ud, men når man taster det ind som du skriver, kan man så følge med på skærmen hvad der sker, eller taster man i blinde, håber du forstår hvad jeg mener.

Mvh Peder

Kommentar
Fra : klc

Dato : 02-01-03 15:39

Du kan se kode-valget på tv-skærmen. Eject-trykket giver naturligvis sig selv, men title, tilbage og frem udføres "i blinde", men det er vel ikke noget problem (udføres på fjernbetjeningen). Du kan godt forsøge dig med den regionsfrie indstilling (kode 0), men mange nyere film spørger afspilleren om hvilken region den er ... og så kan den ikke svare = ikke afspille. Derfor er det smart at kunne specificere præcist hvilken region afspilleren skal arbejde med.