/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Unlock af Nokia 6280
Fra : tinah
Vist : 7147 gange
100 point
Dato : 23-09-06 09:03

Hvem kender et sted hvor jeg kan få låst min Nokia 6280 op?

Kommentar
Fra : iah

Dato : 23-09-06 09:09

Det er et spørgsmål om at gå in di søgemaskinen og skrive "unlock", så kommer der en bunke der gør i den slags.

Helt konkret har jeg brugt www.unlockme.dk med gode erfaringer...

IAH

Kommentar
Fra : iah

Dato : 23-09-06 09:11

Det gik vist rimeligt stærkt - men du forstod sikkert: Det er et spørgsmål om at gå ind i søgemaskinen

IAH

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-09-06 09:17

http://www.unlocked.dk/

http://www.fluii.dk/?vindue=1

Men prøv lige at tjekke om den overhovedet er låst, ikke alle Nokia'er er det

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-09-06 09:19
Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 23-09-06 09:53

den model kan ikke låses op af enunlocker
det eneste du kan gøre at at gå til teleselskabet som den er låst til
der kan du få koden er telefonen over 6mdr gammel er koden gratis
ellers koster den som regl 500,-

der er ingen unlocker der kan klare den model det er et problem verden over
alle unlocker venter på en løsning
jeg kan oplyse vi der dagligt unlocker telefoner har ventet på en løsning ca 1½ år så det har lange udsigter

hilsen
Bjarne
OPENPHONE
www.openphone.dk

Accepteret svar
Fra : simkiller

Modtaget 100 point
Dato : 24-09-06 22:42

hejsa

en nokia 6280 er det der kaldes en bb5 model og ingen unlocker i danmark kan låse den op og heller ikke nogen anden tlfder høre til bb5 serien kan låses op
kun hos den hvor din mobil er købt kan den låses op og før de 6 månder koster det 500kr og efter 6 månder er det gratis et få koden

er selv unlocker og som OPENPHONE skriver venter vi alle på en løsning til bb5 serien men der er temlig lange udsigter

Mvh Mobilunlock/v henrik rasmussen
http://www.nokia-unlock.webbyen.dk

Kommentar
Fra : helloo.dk_privat

Dato : 25-09-06 13:08

Der er rygter om en unlocker på sjælland som låser denne model op, men for at kunne gøre dette er det nødvendigtt at gå ind og hente koderne på en privat server.. så er det blevet til tyveri og hvis du køber varen er du hæler..
Det er strafbart.. Så lad være med det.. Vi venter stadig på en lovlig løsning..
Hilsen Dan
ejer af TeKit.dk den danske gratis løsning til din mobil!

Godkendelse af svar
Fra : tinah

Dato : 25-09-06 17:01

Tak for svaret simkiller.
Jeg må jo nok vente - men øv, bare jeg havde vidst det.
Har vel lært ikke at lade mig rive med hver gang .)

Kommentar
Fra : sille2000

Dato : 19-11-06 16:46

Nyhed med unlock af BB5 Nokia mobiler som 6280..mf.

Så skete der endelig noget nu er der kommet koder som kan købes på nettet til unlock af 3 låste Nokia, Samsung, Sony-Ericsson og LG. Prøv denne side:
www.Jysktelecom.dk

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 26-11-06 21:41

Hej alle sammen

Jysktelecom låse ikke længer bb5 modeller op hvorfor ved jeg ikke helt men det er vist problemer med at de brugt 3 koder og de har vist nok af den grund fået besked på at stoppe igen

så at jysktelecom kunne låse bb5 op var en meget kort historie og vi venter stadig på en løsning på bb5 unlock som også er lovlig

Mvh

Mobilunlock/v
Henrik rasmussen

www.nokia-unlock.webbyen.dk