/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
hovsa klumme!!!!
Fra : ME.alexander
Vist : 626 gange
50 point
Dato : 22-09-06 20:18

Jeg fik ikke set ordentligt på det link du sendte, så jeg syntes li du skulle ha de sidste point du mistede pga du ik fik den rigtige bedømmelse, ang.
Citat
http://www.kandu.dk/spg94089.aspx

Accepteret svar
Fra : Klumme

Modtaget 60 point
Dato : 22-09-06 20:23

Åhhh gud...... LOOOL Nu krakelerer drukmåsen fuldstændig. Han ællllllllsker point.

Tak Alexander, men det skulle du ikke have gjort. For det første er 50 point riiigeligt og for det andet får jeg dem slet ikke, da jeg ikke er superbruger (med vilje, for at irritere arnelallerøv hihihi)

Godkendelse af svar
Fra : ME.alexander

Dato : 22-09-06 20:24

Tak for svaret Klumme.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-09-06 20:26

Men det vil irritere lillarne som en i hel..... LOOL Så det er fedt nok

Kommentar
Fra : liseaa

Dato : 27-09-06 15:31

har jeg betalt poits for denne gang ævl.
Hilsen la.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-09-06 16:12

Ja det kan du ha ret i.

Nogen gange er det en gang ævl man får købt sig til. Men men men hvis du havde læst det første indlæg inden du betalte, kunne du godt ha set, at der ikke var noget i tråden.....

Hwa pokker.... det er jo bare point og det kostede dig kun 6 point LOOL