/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Nvidia GF4 TI4200
Fra : Osvald
Vist : 503 gange
20 point
Dato : 29-12-02 10:50

Hej. Er ny bruger herinde men savner desperat et svar på følgende spm som ER stillet af en anden bruger tidligere, men jeg kan ikke umiddelbart se om der er svaret. Så jeg prøver lige her:

Bruger:
- Win XP
- Albatron TI4200

Efter at have installeret;
- nVidia WDM Video Capture Driver 1.11
- diverse Albatron programmer

....finder XP nyt "hardware" og installerer
- nVidia WDM A/V Crossbar
- nVidia WDM TVAudio Crossbar
- nVidia WDM TVTuner

....OG HVAD ER NU DET FOR NOGET???
Jeg har jo ikke engang TV-tuner på kortet!

Nogen der kan hjælpe her????

På forhånd tak
Osvald

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 20 point
Dato : 29-12-02 12:07

Kortet har jo en tc-out funktion og det kræver et tunet/moduleret signal, for at du kan se på en tv-skærm. Derfor såmænd.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 29-12-02 12:44

det har jeg osse gjort men den gør det nok det virker BARE IKKE, ,så gå ind i kontrol panel og vælg tilfør/fjern programmer fjern det program indstaller nvidea driver fra cd evt opdate her 41:09
http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=drivers hvis du ikke få det hele væk må du måske bruge et gendanelse punkt start-programmer-tilbehør-systemværltøjer.mit kort er geforce 3 ti 200 unden noget tv tuner ,men den indstallere alligevel som om der var ,mængelig ting.

Kommentar
Fra : cRacKya

Dato : 29-12-02 15:22

Prøv med den her, den virker på min : http://www.nvidia.com/view.asp?IO=winxp-2k_40.72