/ Forside/ Interesser / Helbred / Naturpleje / Spørgsmål
10  pve 300
Cobramax
Fra : mp973902
Vist : 6417 gange
50 point
Dato : 22-09-06 08:52

Er der nogen der kender naturpræparat Cobramax?
Er det både til mænd og kvinder?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-09-06 10:41

Det består af chilipulver , ekstract af en ukrudtsplante der hedder Storblomstret Bispehue (Epimedium grandiflorum ) som er giftig i større mængder og til brug i præparatet her kaldes planten for "Liderlig Gedeurt" (Horny goat weed)
Yderligere ekstrakt fra en plante der hedder damiana (Turnera diffusa ) hvor fremstillere af naturpræparater ikke kan blive helt enige om, hvorvidt det virker vanddrivende eller fremmer funktionen af centralnervesystemet......en virkning skal de jo påstå det har

Og så består det af ekstrakt af barken fra et regnskovstræ Erythroxylum catuaba, hvor man siger, at nogen indianere bruger det som elskovsmiddel.

Og det lanceres og sælges som potensmiddel til mænd under navnet Cobramax.........jaja, det kaldes et kosttilskud, og det gør det fordi det kommer ind under den række af naturprodukter hvor der ikke foreligger nogen dokumentation for at det virker,

mvh dova