/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
molooooo, giv lyyyhyyyyd
Fra : aasenissum
Vist : 1158 gange
100 point
Dato : 21-09-06 23:08

molo, hvor er du henne. jeg savner dine sjove og af og til lidt spidse indlæg, som man kan få forstand af.
meld dig på banen igen.
er der andre, som har det på samme måde??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-09-06 23:13

Ja, dvs jeg forstår ikke hvad han skriver, men det er meeeget lang tid siden han har været her, så hvis du kan finde ham, så vil jeg synets det var dejligt. Hvis du så også kan få ham til at skrive på
dansk så....

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 21-09-06 23:16

vi leder, da han virkelig er savnet, dansk eller ikke dansk

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-09-06 23:20

5½ time uden molo er det laaaaang tid

http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=94009#1021429

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 22-09-06 00:08

Selvfølgelig savner vi Molo - hvem andre kan snakke med sig selv på en debatside

Kom nu bare frit frem - ikke kun i Kellds tråd

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-09-06 00:57

Jeg er her!

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 22-09-06 07:35

MOLO !!!!

Han tramper garanteret rundt i Andesbjergene med Fjällräven på ryggen.

Gad vide om han har husket at fodre fiskene ?

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 22-09-06 08:39

dem har han da med..

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-09-06 09:50

Du er sååå sjov tedd. Hørte lige forklaringen på dit handicap forleden..... oven i købet på dit foretrukne sprog. In the left side, nothing is right - In the right side, nothing is left

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-09-06 09:52

Molos indstilling til fordelingen af samfundsgoderne betyder, at de ikke hedder Andesbjergene, men Andelsbjergene

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 100 point
Dato : 22-09-06 10:05

Jamen, jeg er jo lige her

..og her er en lyd: http://www.siberkat.com/thewavs2/internth.wav

Jeg har en hjemløs (..som dog hellere vil kalde sig 'teltløs') på sofaen et par dage. Derudover har jeg været i Dyrehaven og i Kongelunden for at samle svampe. Jeg har været på havet og ved Ålsgårde for at fiske. Det er pragtfuldt vejr. Derfor er det meste af min sparsomme tid foran computeren gået med nogle af de mere 'tekniske' spørgsmål

aasenissum -> Du må væbne dig med tålmodighed ...og dårligt vejr

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 22-09-06 11:28

Måske han nyder livet på Mallorca?
Med masser af piger og......................................MOLOtov-cocktail´s

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 22-09-06 11:47

aahreem...tak for lyden, molo.

Hvor ofte har man ikke stået i en situation, hvor man har brug for at daske en lama bagi!?! (Jeg forstår heller ingenting, Nordsted1)

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 22-09-06 11:56

Citat
Hvor ofte har man ikke stået i en situation, hvor man har brug for at daske en lama bagi!?!

Den situation har jeg godt nok aldrig stået i - jeg har ord for at være god mod dyr/kvinder

Men vi kan jo prøve med Dalai

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-09-06 12:06

Hej molo, dejligt at "se" dig igen... Ålsgårde.. er der ikke mere bid ved Kronborg??

KarenD, py ha, godt så er jeg ikke den eneste

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 22-09-06 12:33

Citat
Men vi kan jo prøve med Dalai

Efter dig, Brokke44

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 22-09-06 12:44

Klumme, der er noget du har misforstået

Citat
In the left side, nothing is right - In the right side, nothing is left

Det er ikke kun tedd, der hjar det problem...men alle mænd *LOL*

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-09-06 13:08

Citat
Klumme, der er noget du har misforstået

Citat
In the left side, nothing is right - In the right side, nothing is left

Det er ikke kun tedd, der hjar det problem...men alle mænd *LOL*

Ja, det har du ret i mangorossa......"nothing is left "....det er der i hvert fald ikke hos en mand, når han af mangel på noget konstruktivt at sige i en debat, med meget slet skjulte hentydninger begynder at offentliggøre identiteten på andre profiler der deltageri debatten

mvh dova

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-09-06 13:11

Nååååå Okay. Jamen hvordan skulle jeg vide det, med min cerebrale bestykning

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-09-06 13:14

Ja Dova.

Det har osse undret mig, at nogen (en) gennem så lang tid konsekvent kalder mig Kim. Jeg ved ikke lige hvad der er så skide interessant ved det, uanset om jeg hedder det eller ej. Men små mennesker små fornøjelser

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 22-09-06 13:22

Dova, tjaeh...kan jeg kun sige.

Citat
cerebrale bestykning
*LOL* hold da kæft hvor lyder du klog

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-09-06 13:23

Nååå ja, for slet ikke at tale om, at der er en, som i et privat indlæg til mig, helt uopfordret antyder at ville besøge mig i København. Det har jeg dog høfligt afslået, idet jeg ikke bryder mig om uanmeldte fremmede som gæster.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-09-06 13:24

Lad dig ikke narre Mango. Det er noget jeg har læst

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-09-06 13:26

Hvorfor er det lige dig der følte dig ramt Klumme

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-09-06 13:34

Jamen det syns' jeg da er indlysende Dova, når du skriver som du gør, og jeg netop har oplevet dette. Men der kan da sagtens være flere, der har oplevet det samme.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 22-09-06 13:40

godt forsøgt klumme *GG*

Jamen, så er det jo heller ikke uanmeldt, det besøg

Kender vedkommende din adresse?

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 22-09-06 13:42

Citat
Jamen det syns' jeg da er indlysende Dova, når du skriver som du gør, og jeg netop har oplevet dette. Men der kan da sagtens være flere, der har oplevet det samme.

Det var dog en frygtelig "trådstopper" den.

Hvad har det lige at gøre med MOLO's fravær/fiske-/svampetur/pensionat at gøre ?

- Eller Dalai og alle hans lamaer ?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-09-06 13:47

Ahhh Mango...... Læs nu igen hvad jeg skrev...... "ANTYDER" er i min terminologi IKKE en forespørgsel om man må komme forbi.

Om vedkommende kender min adresse?? Aner det ikke.....

Godt forsøgt???? Ikke forstået

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-09-06 13:50

Nææææ Brokke. Det kan du da ha ret i, men hvis du lige læser oppe foroven i tråden, så står der

Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål

Bemærk lige det næstsidste ord

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 22-09-06 14:01

Citat
Smalltalk

Jow-da - men selv sådanne tråde har et udgangspunkt/tema.

Forslag: Start en ny tråd - den kunne passende hedde "Mundhuggeri/alment skænderi" - den skal såmænd nok blive velbesøgt.

Og før jeg selv "falder i" - vil jeg overlade denne tråd til jer og ønske jer alle en velsignet weekend.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-09-06 14:06

Tjaeeee. Du har nok ret Brokke. Ingen (næsten ingen) vil ha at nogen skændes eller siger væmmelige ting til hinanden, men når man ser på antallet af indlæg og besøg af sidekiggere i tråde hvor dette foregår, så er de sgu godt besøgt LOOOL Er der noget som hykleri og dobbelmoral. LÆÆÆÆÆÆKKKKKERT LOOOOOOL

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-09-06 14:07

Citat
Forslag: Start en ny tråd - den kunne passende hedde "Mundhuggeri/alment skænderi" - den skal såmænd nok blive velbesøgt

Hvem skændes

Jeg ka' ik' se nogen der gør det

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-09-06 14:09

God weekend.........

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 22-09-06 14:22

Ja, ha en dejlig weekend...

Jeg VED at jeg får den bedste weekend ....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-09-06 22:14

Nu hvor alle er taget på week-end er der måske plads til mig?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-09-06 22:15

..her i tråden altså

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-09-06 22:19

...ellers laver jeg sgu bare noget

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-09-06 22:19

...med et par hurtige indlæg!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-09-06 22:20

Jeg er nu heller ikke taget på week-end meen der er nu masser af plads alligevel

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-09-06 07:34

Go' morgen

Nu har jeg en hel week-end næsten for mig selv, så nu er spørgsmålet: Hvad skal jeg tale med mig selv om?

Vejret? Nej, det er for godt!
Thailand? Næeh... det klarer de vist selv
Regeringen? Nøe... de taler vist kun med DF

Så er det mere interessant at fremtidens kontorprogrammer bliver on-line således at man ikke længere behøver at have officepakker mm. installeret på sin pc. Man kan benytte en hvilken som helst computer opkoblet til internettet og have adgang til alle sine dokumenter, samt bibeholder sine opsætninger, skabeloner mm.. :

Her er nogle eksempler på sådanne AJAX applikationer:

1.) http://www.thinkfree.com/
2.) http://www.ajax13.com/en/ajaxwrite/
3.) http://www.zoho.com/
4.) http://www.writely.com/
5.) http://windowslivewriter.spaces.live.com/

Spændende ik'?

</GEEK>

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 23-09-06 07:36

moloo - det regner i dag , så nu får jeg sikkert tid til at nærlæse, hvad der er kommet af kloge betragtninger.
og er dit akvarium på plads nu?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-09-06 07:47

Akvariet kører fino

..men en anden internet 'nyskabelse' er Torpak : http://torpark.nfshost.com/

Anonym surf

...som jeg har forstået det: En 'tweaked' Firefox som kører over Torpak nettet.

</NERD>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-09-06 07:53

Indtagelse af morgenmad:

1 kop kaffe.

1 krus jordbær-yougurt.

1 stk. kold stegt sild med remourlade!

Uhhhhmmm....

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-09-06 07:56

...med frygt for at blive stemplet som alkoholiker?

Det hele nedsvælget med: 1 stk. iskold grøn Tuborg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-09-06 08:04

..og så savner jeg sgu snart et kvindeligt bekendtskab at pusle om ..og til at holde mig i ørerne

Kontakt annonce:

AAA - Absolut Alkoholisk Arbejdsløs spejder stadig efter livsledsageske at forkæle, kneppe og skændes med ....bare en gang imellem. Jeg har aldrig nogen penge, men humøret er i top.
Jeg savner dig allerede ...Gi'r du ik' en bajer?

</MOLO>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-09-06 08:05

Det må jeg sige, ... sund og nærende kost

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-09-06 08:12

Tilgengæld har jeg nu efter i 1½ måned at have gloet på en magenta og blårød defekt 15 tommer skærm ude af stand til at vise gult og grøn, fundet en IBM 17 tommer i storskrald. Den starter med et kæmpe højspændingsbrum: ROUUUUUUUUUHHHHHHHHMMMMMMMMMMM::::::::::............, men fungerer upåklageligt.

Dejligt igen at ku' se 'normale' farver på skærmen

</MOLOKYLEs Blog>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-09-06 09:31

Så blev det tid at lappe cykel. Derefter køre til Strandparken og tage en forfriskende dukkert

</MOLO BADEJERN>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-09-06 09:01

Søndag! ..og for en gang skyld har jeg sovet længe

Det ka' man jo li' så godt, når her jo alligevel ik' er no'en hjemme

Badevandet var forøvrigt koldt ved strandparken: http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/strandvejr.htm?strand=9041

Nomalt dypper jeg mig kun hvis vandet er over 20 grader ..men damerne var var varme

Jeg blev nødt til at spise en is

Dagens nyhed:

Bliver du sat på 'hold' når du ringer til et firma eller en tjeneste, så råb, band og svovl alt hvad remmer og tøj ka' holde: http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/2006/09/22/111317.htm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 24-09-06 09:46

Ku sgutte sove mer´ Men sådan en stille søndag morgen er nu heller ikke at foragte.

Morn' molo, jeg syns nu vandet er blevet liige lovli køligt nu...venter til næste år tror jeg

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-09-06 10:02

Morgenmad:

1 kop kaffe.

1 krus jordbær-yougurt.

2 stk. hvidt brød med flødestuvet støvbold. Toppet med stegt bacon. Uhhhhmmm....

...nul øl, men ½ l. Faxe Kondi

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 24-09-06 10:28

selv om der er kommet herlige hilsener og vi nu har fået indtil flere af de ønskede svar, ja så nænner jeg simpelthen ikke at lukke ned endnu.

for at fortsætte lidt i molos stil:
morgenmad: ½ rundstykke med en ubeskrivelig ost (den er ved at spænge køleskabet til atomer og alt smager af ost).
1 lille kop drikkeyoghurt ra thise

telefonsamtale (comp.hjælp fra manden i mit liv)

lytter til dr. klassisk - peer gynt (springer altid aase's død over høhø).

skal ud senere på dagen og hente to barraband hunnner, så hannerne kan få lov at nusse pusse og lege lidt.

inviteret til middag kl. 18.

og nu skal jeg ha' maskineriet checket for virusangreb og ha' lavet en back-up.

aase

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 24-09-06 10:48

Endnu kun kaffe til morgenmad...sidder og venter på at manden får hentet rundstykker

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 24-09-06 10:57

http://www.funfry.com/data/514/medium/Fat-Man-Picture001.jpg

Og her har vi så MOLO, der skal til at bygge sandslotte i Strandparken.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-09-06 16:16

Bygge sandslotte?

Næeh næ... det skal Molo ik'

Han ska' nemlig sidde indendørs og se WM på landevej i cykelløb på tv

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-09-06 16:38
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-09-06 16:42

Øeh... jeg ved ik' helt hvorfor?

..men de første 2 links skal kopieres og sættes op i browserens adresselinje før de ka' vises

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-09-06 16:45

Man ka' evt. højreklikke på linket; vælge Kopier genvej...

Sætte ind i browserens adresselinje med CRTL + v ..og så videre...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-09-06 18:13

Alle link virker bare jeg klikker på dem

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-09-06 20:19

Hmmmm..... Strange; Here is what I have found:

I IE7 RC 1 virker de 2 første link ikke. (..uden at man kopiere dem ind i et nyt vindues adresselinje først)

I Firefox skal jeg reloade siderne for at se dem. (=klikke på adresselinjen og trykke [Enter])

I Netscape (Firefox rendering) ditto... og i Netscapes IE rendering virker de heller ikke uden at kopiere osv.

I Opera funger det bare uden problemer.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-09-06 20:22

Det skal lige nævnes at mine versioner af IE7 RC 1, Firefox, Netscape og Opera alle er nyeste versioner, registrerede og fuldt opdateret.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 24-09-06 22:00

ja, jeg kan heller ikke direkte...underligt.og det er endda fra min hjemmeside

Men det betyder jo ikke det helt store *GG*

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 25-09-06 06:45

sovet dårligt - plaget af myggestik i den grad. stod op kl. 4.15.
og tankerne har hvirvlet rundt. spiste middag hos en nabo, som er ramt af altzheimer.
som en slags aflastning, spiser de normalt middagsmad hver søndag aften og har gjort det et lille årstid.
men manden fortalte så i går lidt diskret, at konen ikke anede, hvem vi var, før vi ankom.
det er den mest djævelske sygdom, man kan forestille sig. min egen parkinson er intet i sammenligning.
ja, undskyld, at I måtte lægge øre til, men jeg var altså nødt til at få lidt luft. er temmelig berørt af det.
skal lige have tudet af.
go'morgen til jer alle og glæd jer over det, I kan i dag.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-09-06 08:20

God morgen Aase.

Må jeg ønske dig en fortryllende dag. Tør øjnene..... solen skinner

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 25-09-06 09:16

Ja, jeg forstår godt at du har det sådan Åse..det er virklig en djævelsk sygdom. Ikke mindst for de pårørende...puha, hvilken frustration...men man lærer nok at leve i nuet

Gnid de der myggestik med rå katoffel, det hjælper lidt på kløen.

Endnu bedre...find en, som myggene også er vildt glade for, og del soveværelse med vedkommende

-Og ja, som du så rigtigt skriver Klumme, det er den mest vidunderlige dag idag.
Selvom min egen startede lidt kaotisk:

Startede med at jeg i aftes ikke gad hente min mobil (havde glemt den i bilen) Den bruger jeg som vækkeur.
Bad så manden om at stillede sit vækkeur, når han selv var stået op, til kl. 7.
Men men..han er noget der ligner en zombie om morgenen, så det glemte han da alt om
Så..kl. 7.45 kom knægten (ham på 16) til min store forbavselse, ind og vækkede mig.
Og nu HAR de bevist, ham og hans normalt meeeeeeeeget langsomme søster, at de KAN være hurtige om morgenen
Men min dag startede med en køretur ind til Odder, med knægten..og ja...det er en meget smuk morgen.
PS: huskede at få mobilen med ind

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 25-09-06 16:35

det er nemlig rigtigt - solen skinner og har gjort det hele den udslagne dag (som min bedstefar altid sagde).

har fornøjet hønsene med de sidste ribs, jeg holder ribsene i hånden for de små fjedrede skal sågu da arbejde for føden, så de hopper og springer, så det er en lyst.
katten tyson ligger og slanger sig på sofaen, dog lettere fornærmet over, at jeg har tilladt mig at vaske dens tæppe.

vi har plukket nogle af de sidste æbler ned, så nu står der en grydefuld af de ældste og snurrer på komfyret.

tænk, at få lov til at bo i sådan et paradis

ja, mango, teenagere er en kilde til stadig forundring og man spø'r sig selv- var jeg virkelig også sådan?? og vi nægter at tro det.

klumme og mango - tak for jeres søde ord.

aase

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 25-09-06 16:44

ja, det lyder idylerisk åse

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-09-06 17:15

Bedstefar til barnebarn: Sig mig lige..: Hvad fa'en er det nu han hedder? Ham der den gamle tysker, som altid gemmer mine ting, så jeg ik' ka' finde dem igen?

Barnebarn: Han hedder Altzheimer ...morfar!

Syg joke, men alligevel meget morsom

Min ex-svigermor døde af/med Parkinson's syndrom. Grim og modbydelig endeligt, men stor kærlighed omgav hende ved og under hendes 'farvel', så alt foregik i go' ro og orden ...en smuk afsked med et elsket medmenneske.

Jeg håber aasenissum; at du også er omgivet af kærlige og omsorgsfulde bekendtskaber?

...et godt liv ønskes du af </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-09-06 17:20

Altså Molo

Aase er sgu da ikke ved at dø...... hun har bare en træls dag og skal muntres lidt op.

Aase.... giv ikke dine ribs til hønsene - Lav rysteribs af dem LOOL.... Hmmmm var den usmagelig?? Nå men den var hyggelig ment, og i øvrigt smager rysteribs dajjjjligt.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-09-06 18:40

Ok. Klumme: Hver fugl synger med eget næb

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 25-09-06 19:25

ja, og nogle er mere næbbede end andre.

f.eks. hartlaubsiskener, som vi fik en makker til i går. de to små fik travlt med at overbevise den anden om, at den kunne skråle højest. kanarierne (40 stk.) som er næsten dobbelt så store, fik flyttet halefjerene i en fart - a BANEN folkens. så de to små havde en hel lang pind for sig selv.

i dag er der ro over feltet.

rysteribs, mums, fryserne er fulde af frugt i alle afskygninger. dynger af ribs, som jeg er den eneste her i huset, der synes om.

jeg har ganske rigtigt ikke tænkt mig at ryste af endnu, selv om jeg ikke kan blive ved med at have gode oplevelser tilgode. er godt medicineret, så det er kun af og til, at jeg har en dag som idag. finmotoriken svigter bl.a.

tak molo, netværket er i orden, selv om jeg kun har boet her langt pokker i vold i 5 år hos manden i mit liv, som jeg "bestilte" over internettet. fine naboer, som nærmest er blevet venner.
og læs så lige de kærlige meldinger, som er kommet fra mennesker, som jeg strengt taget ikke kender meget til. men, vi danner os alligevel et billede af de navne med meninger, som vi oftest
støder på.

foreløbig tak for i dag.
...aase

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 25-09-06 23:02

Ih altså Åse, du er bare sådan et menneske man får lyst til at møde. Du oser af overskud, selvom du har det svært ind imellem. Jeg synes du er et menneske med et meget stort hjerte.
Mange knus fra mig

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 26-09-06 23:25

tak for alle de søde ord undervejs.
lige lidt på falderebet, sådan for at forsikre jer om, at rysteribset stadig er på banen og beholder træskoene på lidt endnu.

tidligt op, og efter de sædvanlige gøremål, afsted til parkinsongymnastik, derefter behandling (hårdhændet kan jeg hilse og sige), og her tll aften sluttet af med vandgymnastik for normale. dvs. fuld knald på.

fladtrådt på vej i seng.

godnatknuser til jer derude
...aase

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 26-09-06 23:26

tak for alle de søde ord undervejs.
lige lidt på falderebet, sådan for at forsikre jer om, at rysteribset stadig er på banen og beholder træskoene på lidt endnu.

tidligt op, og efter de sædvanlige gøremål, afsted til parkinsongymnastik, derefter behandling (hårdhændet kan jeg hilse og sige), og her tll aften sluttet af med vandgymnastik for normale. dvs. fuld knald på.

fladtrådt på vej i seng.

godnatknuser til jer derude
...aase

vi ses ved pointtavlen i morgen

Godkendelse af svar
Fra : aasenissum

Dato : 27-09-06 09:08

Tak for svaret molokyle.
jeg fik et nøjagtigt svar på mit spørgsmål og oveni en masse herlige oplysninger, som kan bruges fremover.

også tak til alle I andre for de gode svar.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 27-09-06 09:17

Åse, det er da utroligt at du også får overskud til at koge og brase og alt det du ellers fortæller om. Hatten af for dig..rysteribs

Kommentar
Fra : molokyle