/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
firewalle forhindre adgang
Fra : dims
Vist : 494 gange
100 point
Dato : 21-09-06 10:28

Hvad kan der være galt, når man pludslig ikke kan logge på nettet. Den skriver at firewalen nægter adgang. Jeg har prøvet at dektiverer firewallen, men uden resultat

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-09-06 10:47

du kan have blokeret for digselv eller din startside - hvilken firewall bruger du ????

Kommentar
Fra : dims

Dato : 21-09-06 10:52

Jeg bruger windows firewall. Men burde jeg ikke kunne få adgang, når jeg slår den fra, hvis det er det der er problemet

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-09-06 10:58

det her lyder forkert hvis du kun bruger windows firewall - har du kontrolleret om dine indstillinger er som din udbyder forlanger ???? (for eks i dit mailprogram)

Kommentar
Fra : dims

Dato : 21-09-06 11:16

Nu har jeg ikke ændret på mine indstillinger og de har jo virket. Men tjekkede dem og kan ikke finde nogen fejl

Kommentar
Fra : dims

Dato : 21-09-06 11:17

kan det være en virus der er skyld i det ?

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 100 point
Dato : 21-09-06 19:03

Citat
kan det være en virus der er skyld i det ?

Måske .

Hent HijackThis her http://www.sitecenter.dk/secure/nss-folder/mappe/hjtspecial.exe Opret en selvstændig mappe til HijackThis, kald den f,eks HJT. Kør Hijackthis, klik "Do a systemscan and save a logfile". Kopier loggen og sæt den her ind i tråden, så kigger jeg på den. Du må ikke slette noget selv med HijackThis. Jeg skal nok give dig en vejledning til hvad du skal gøre.

Lad være med at deaktivere firewallen. Det kan gå galt.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-09-06 19:06

ville absolut tage imod stl_s råd

ps.. det er ikke bare som din lanforbindelse er deaktiveret vel ????

Godkendelse af svar
Fra : dims

Dato : 26-09-06 10:54

Det var en virus, men fik hjælp til at ordne. Men tak for tilbudet

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 26-09-06 16:56

Godt du fik det løst.