/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
En fil, som jeg ikke kan fjern
Fra : Playa2k3
Vist : 763 gange
100 point
Dato : 20-09-06 21:10

Hej,
Jeg har en fil på skrivebordet, nemlig en gammel backup af et NERO CD projekt, som jeg ikke kan slette. Det fylder 150 mb ca, og hver gang jeg prøver at slette det, går der lidt tid, og så siger den at den bliver benyttet af et andet program. Jeg har været inde i joblisten og lukke diverse processer, men den vil ikke væk

Derudover har jeg også et ikon som fører mig til Bluetooth-steder-mappen, fordi jeg engang installerede sådan en bluetooth adapter. Men der sker INTET når jeg sletter ikonet fra mit skrivebord.

Hvordan får jeg disse 2 ikoner væk?

På forhånd tak
--
Mvh
Tor Sørensen

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 20-09-06 21:16

Du kan prøve dette>
Hent dette program>
Pocket KillBox 2.0.0.648

http://www.softpedia.com/get/Security/Secure-cleaning/Pocket-Killbox.shtml

Browse frem til filen du vil slette>Ful path of file to delete>mappe iconet i højre side.
Sæt mærke i delete on reboot>klik på det røde icon med det hvide X klik ,ja en gang vis du vil vente med reboot
klik ja to gange vis du vil genstarte med det samme,skal ikke installeres,læg programmet i en mappe efter eget valg.

http://www.kandu.dk/Spg92787.aspx

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 20-09-06 21:33

Hvis Manses udmærkede forslag ikke skulle virke, så prøv dette program http://ccollomb.free.fr/unlocker/ Med det, kan du frigøre filen fra det program der bruger det, og så slette filen bagefter.

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 20-09-06 22:12

Boot på en disk, og fjern dem mens du kører DOS

Kommentar
Fra : Playa2k3

Dato : 20-09-06 22:13

Killbox kunne ikke lige umiddelbart fjerne den backful fil.
Det ku unlocker til gengæld.
Tak for svarene..
Nogle der ved hvordan jeg fjerner det der bluetooth logo?

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 100 point
Dato : 20-09-06 22:48

Prøv at køre en skrivebords oprydning. Højreklik på skrivebordet, gå i fanebladet skrivebord -> tilpas skrivebordet -> ryd op på skrivebordet nu. Klik næste, fjern alle fluebenene på nær bluetooth, klik næste og udfør. Nu ligger bluetooth i en mappe på skrivebordet, som hedder ubenyttede skrivebordsgenveje. Den kan du bare slette.

Godkendelse af svar
Fra : Playa2k3

Dato : 21-09-06 22:47

Tak for svaret stl_s.
Begge dele hjalp :D

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 21-09-06 23:05

Godt det lykkedes