/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
FAX PROGRAM
Fra : mve1949
Vist : 517 gange
100 point
Dato : 20-09-06 20:19

Hej

Jeg har altid ønsket mig et let og overskuelidt Fax - Program, og ikke haft noget siden jeg gik over til Internet fra Cybercity, fra et alm. modem
Det skal selvfølgelig helst være godt gratis og billigt, hvis dette findes ??
Er det nogen der kan hjælpe mig med dette, vil jeg være meget taknemmelig.
Jeg kører med Windows XP, og internet via Cybercity.

Tak

Accepteret svar
Fra : berpox

Modtaget 100 point
Dato : 20-09-06 21:46
Kommentar
Fra : berpox

Dato : 20-09-06 21:48

- men under alle omstændigheder skal du have tilsluttet et godt gammeldws modem til din PC hvis du nu skulle have bredbåndsadgang....

Husk at pille modemet fra når du ikke bruger det - så kan såkaldte "dialers" ikke automatisk ringe op til skumle udenlandske telefonnumre mens du ikke bruger PC'en....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-09-06 22:30

i de fleste pc´ere er der et indbygget modem der kan benyttes til fax - i og med cybercity tilbyder adsl med telefon via pc´en har du det under alle omstændigheder nok

kig så lige her:

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb%3Bda%3B306550

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-09-06 22:32

har du ikke telefon som jeg skrev har du sikkert et k56 modem af en art indbygget ellers er de til at skaffe for næsten ingen penge

Godkendelse af svar
Fra : mve1949

Dato : 03-10-06 05:27

Tak for svaret berpox.