/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
overnatning i København ..
Fra : Queenie
Vist : 1055 gange
50 point
Dato : 19-08-01 22:31

Jeg skal til København i næste uge, og har brug for et hotel el. lign fra onsdag - fredag. Jeg har ledt og ledt, og det ser ikke ud til at der er nogle hoteller ledige med mindre jeg har tænkt mig, at betale + 1000 kr pr nat (hvilket jeg ikke har lol)
Nogen, der kender til en god og billig overnatning i København?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 19-08-01 21:32

"Queenie" <Queenie.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:7jVf7.5522$3q.173355@news010.worldonline.dk...
> Jeg skal til København i næste uge, og har brug for et hotel el. lign
> fra onsdag - fredag. Jeg har ledt og ledt, og det ser ikke ud til at der
> er nogle hoteller ledige med mindre jeg har tænkt mig, at betale + 1000
> kr pr nat (hvilket jeg ikke har lol)
> Nogen, der kender til en god og billig overnatning i København?

Hotel Saga i Colbjørnsensgade nær Hovedbanegården. Det koster svjh. 375kr
pr. nat. Bed om et af værelserne ud imod Colbjørnsensgade. De er de bedste.

Mvh. Simon Pedersen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-08-01 01:29

> "Queenie" <Queenie.news@kandu.dk> skrev
> > Jeg skal til København i næste uge, og har brug for et hotel el. lign
> > fra onsdag - fredag. Jeg har ledt og ledt, og det ser ikke ud til at der
> > er nogle hoteller ledige med mindre jeg har tænkt mig, at betale + 1000
> > kr pr nat (hvilket jeg ikke har lol)
> > Nogen, der kender til en god og billig overnatning i København?

Skal det være i København?

Har hørt at stort set alle hotelværelser der koster under 800 kr. pr nat er
optaget, men har du prøvet at søge lidt længere ud. Glostrup, Solrød, Greve
osv. der er også hoteller der. Med
S-toget kan du være inde midt i København på kort tid?

Godt man kan benytte "hotel forældre" når man er i København

--
Søren Blom
soren@blom.dk
news:9lp8at$1uni$1@news.cybercity.dk...

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-08-01 06:43

Hvad med vandrehjemmet?
Vi boede der i sommerferien, på et familieværelse.
Jeg tror prisen var 125,- pr. næse. Morgenmad gav vi ca. 45,- for pr.
person.
Der var virkeligt fine forhold!!
De forskellige vandrehjem kan ses på nettet, med billeder og det hele.
Mvh. Jane
"Søren Blom" <soren@blom.dk> skrev i en meddelelse
news:3b8059b4$0$327$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > "Queenie" <Queenie.news@kandu.dk> skrev
> > > Jeg skal til København i næste uge, og har brug for et hotel el. lign
> > > fra onsdag - fredag. Jeg har ledt og ledt, og det ser ikke ud til at
der
> > > er nogle hoteller ledige med mindre jeg har tænkt mig, at betale +
> > > kr pr nat (hvilket jeg ikke har lol)
> > > Nogen, der kender til en god og billig overnatning i København?
>
> Skal det være i København?
>
> Har hørt at stort set alle hotelværelser der koster under 800 kr. pr nat
er
> optaget, men har du prøvet at søge lidt længere ud. Glostrup, Solrød,
Greve
> osv. der er også hoteller der. Med
> S-toget kan du være inde midt i København på kort tid?
>
> Godt man kan benytte "hotel forældre" når man er i København
>
> --
> Søren Blom
> soren@blom.dk
> news:9lp8at$1uni$1@news.cybercity.dk...
>

Accepteret svar
Fra : kro90

Modtaget 50 point
Dato : 20-08-01 11:44

Hvis du ikke behøver at bo midt i København kan jeg foreslå dig følgende mulighedder
Hotel Ishøj kan besøges på http://www.dkhotellist.dk/dansk/ishoj/index.html pris kr. 660,- for et enkeltværelse, der er 5 min. til S-tog, og det tager ca. 20 min, at nå hovedbanen. Følgende S-Tog kører fra Ishøj A, AX, E og EX,
Du kan også prøve Ishøj vandrehjem der kan besøges på denne side http://www.ishoj-bynet.dk/ se under Turisme
Venligst
Kim

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-08-01 11:10

har du ikkenogen venner du kan overnatte hos det er billigere.
-----------------------------------------------------------------
"Familien Laursen" <familien.laursen@post.tele.dk> wrote in message
news:3b80a293$0$76902$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hvad med vandrehjemmet?
> Vi boede der i sommerferien, på et familieværelse.
> Jeg tror prisen var 125,- pr. næse. Morgenmad gav vi ca. 45,- for pr.
> person.
> Der var virkeligt fine forhold!!
> De forskellige vandrehjem kan ses på nettet, med billeder og det hele.
> Mvh. Jane
> "Søren Blom" <soren@blom.dk> skrev i en meddelelse
> news:3b8059b4$0$327$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > > "Queenie" <Queenie.news@kandu.dk> skrev
> > > > Jeg skal til København i næste uge, og har brug for et hotel el.
lign
> > > > fra onsdag - fredag. Jeg har ledt og ledt, og det ser ikke ud til at
> der
> > > > er nogle hoteller ledige med mindre jeg har tænkt mig, at betale +
> 1000
> > > > kr pr nat (hvilket jeg ikke har lol)
> > > > Nogen, der kender til en god og billig overnatning i København?
> >
> > Skal det være i København?
> >
> > Har hørt at stort set alle hotelværelser der koster under 800 kr. pr nat
> er
> > optaget, men har du prøvet at søge lidt længere ud. Glostrup, Solrød,
> Greve
> > osv. der er også hoteller der. Med
> > S-toget kan du være inde midt i København på kort tid?
> >
> > Godt man kan benytte "hotel forældre" når man er i København
> >
> > --
> > Søren Blom
> > soren@blom.dk
> > news:9lp8at$1uni$1@news.cybercity.dk...
> >
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-08-01 12:39

Prøv Cab Inn. Det koster 485 kr. pr. nat + 50 kr. for morgenbuffét. De har
2 hoteller i Købehavn.De ligger begge ca. 10 minutters gåtur fra
Vesterport station.

Gå ind på www.cab-inn.dk, og læs mere om adresse m.m.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-08-01 06:08

"Queenie" <Queenie.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:7jVf7.5522$3q.173355@news010.worldonline.dk...
> Jeg skal til København i næste uge, og har brug for et hotel el. lign
> fra onsdag - fredag. Jeg har ledt og ledt, og det ser ikke ud til at der
> er nogle hoteller ledige med mindre jeg har tænkt mig, at betale + 1000
> kr pr nat (hvilket jeg ikke har lol)
> Nogen, der kender til en god og billig overnatning i København?

Har du overvejet at leje et privat værelse ? Mange lejer et ekstra værelse
ud til turister. Det er billigt ca 250-350 pr nat. Kig fx på min hjemmeside
eller prøv Danish Bed and Breakfast. Også turistkontoret ved Tivoli anviser
værelser. Go' tur.

Niels
http://hjem.get2net.dk/astyanax/

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-08-01 07:37

Se på www.aok.dk - der findes en slags "bed and breakfast" udbydere.

Queenie <Queenie.news@kandu.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:7jVf7.5522$3q.173355@news010.worldonline.dk...
> Jeg skal til København i næste uge, og har brug for et hotel el. lign
> fra onsdag - fredag. Jeg har ledt og ledt, og det ser ikke ud til at der
> er nogle hoteller ledige med mindre jeg har tænkt mig, at betale + 1000
> kr pr nat (hvilket jeg ikke har lol)
> Nogen, der kender til en god og billig overnatning i København?
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Queenie

Dato : 22-08-01 16:14

Tak for alle jeres svar Ville gerne kunne give nogle points, men I har jeg ikke svaret som et spørgsmål ....

Niels .. vi ses i morgen :p