/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Dekoration planter/træer
Fra : names
Vist : 542 gange
49 point
Dato : 20-09-06 19:43

Hej jeg sidder og leder efter nogen plastik planter eller træer, som olivien eller noget som kan ligne dem, også i mørke farver. Det skal bruges til Dekoration i stuen. Jeg har søgt over alt men det er sq svært at finde dem.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-09-06 19:58

Jeg er ret sikker på jeg har set sådan nogle plasticplanter i Metro. Kender du ikke en der har kort dertil??

http://www.metro.dk/default.asp?objectid={6F1745F6-BBC1-4E37-8304-9813FCECDB33}

Kommentar
Fra : names

Dato : 20-09-06 20:02

Nej desvære gøre jeg ikke. Bar jeg gjorde :D

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-09-06 20:17
Kommentar
Fra : names

Dato : 20-09-06 20:25

Nordsted1 sødt af dig du gider at hjælpe mig. Jeg har lige været inde på den sidde der, men træet er kun 61 cm hehe.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-09-06 20:54

Hvorfor så ikke købe et ægte oliventræ, det har vi da haft i flere år, det er meget nemt at holde??Og da det ikke ret godt tåler frost, vil det da være perfekt at have i stuen året rundt, det taber jo heller ikke bladene

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-09-06 20:59

Så er der også denne, som burde være høj nok, så vidt jeg ved er 1 tomme= 2,62 cm

http://www.topdeq.com/office-furniture/olea_europeaca.php

Kommentar
Fra : names

Dato : 20-09-06 20:59

Citat
Og da det ikke ret godt tåler frost, vil det da være perfekt at have i stuen året rundt, det taber jo heller ikke bladene

Det gøre plastik heller ikke

Jeg har ægte, jeg er født med de træer, men vil have en kunstig.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-09-06 21:34
Annuller spørgsmålet
Fra : names

Dato : 24-09-06 09:59

Jeg har fået et træ, den er fra min far.