/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Åben Nokia 6230 i
Fra : engparken
Vist : 3116 gange
100 point
Dato : 20-09-06 13:06

Hej
Kan det lade sig gøre at åbne en Nokia 6230 i når jeg ikke ved hvor telefonen er købt henne og jeg ved heller ikke hvem udbyderen er
Jeg ved kun emei nummer på telefonen og det er en Nokia 6230 i
Håber nogen kan svare mig.mvh engparken..

Kommentar
Fra : tezt

Dato : 20-09-06 13:12

din udbyder er det selskab du har dit nr hos - og ja, det kan lade sig gøre

http://www.unlockzone.dk/

Kommentar
Fra : engparken

Dato : 20-09-06 13:29

Hej igen
Jeg har ikke noget nummer,jeg fik telefonen uden simkort og ved ikke hvad nummert telefonen har haft.
Jeg kender KUN telefonen som er en Nokia 6230 i og dens imie nummer
Mvh engparken

Kommentar
Fra : tezt

Dato : 20-09-06 13:32

du skal vel på et tidspunkt ha et tlf nr i den ?? sikkert derfor du vil ha den åbnet ellers har du ikke meget at bruge den til :)

Kommentar
Fra : tezt

Dato : 20-09-06 13:35

hvis du har en mobil med et simkort i så sæt det over i din 6230

Kommentar
Fra : fjendsbo

Dato : 20-09-06 13:39

Det er vel ikke fordi det er en stjålet telefon du har fået fat i? siden den der nu har givet dig den ike kan fortælle hvilket nr den har haft og hvilken udbyder.

Hvis det er tilfældet håber jeg ikke det lykkes dig at få den åbnet.

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 20-09-06 13:51

du kan få den unlocket hos en prof. unlocker, og den nærmeste finder du på www.find-unlocker.dk eller på www.dkunlock.dk det koster som regel 100.- men så det ordenet på en fornuftig måde...

er telefonen stjålet eller fundet skal du aflevere den hos politiet.

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 20-09-06 13:55

Der findes en hjemmeside, hvor du kan taste EMEI nummeret og få din oplåsningkode, md det samme gratis.
Har gjort det med min 6230i, uden prob.
Det eneste problem er at jeg ikke kan huske hvilken website, jeg brugte, men det findes på nettet.

Så du må Google lidt.

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 20-09-06 14:03

thulin ja men du skal kende udbyderen ... og det er www.tekit.dk eller www.trycktill.se

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 20-09-06 15:35

D9N, det var nu ikke de sider, de er heller ikke gratis.

De gratis sider som jeg fandt for måneder tilbage, skulle man bare taste sine numre ind og udbyder m.m. så fik du leveret en kode med det samme.

Hvis det er en dansk telefon, kan man jo prøve sig frem med de 3 - 5 udbydere som findes, start med Sonofon, TDC, osv. så skulle det nok gå. (Man kune også komme forskellige sim-kort i, indtil man ser hvilken et sim kort der virker, så kender du også udbyderen. Mon ikke man har venner som præsenterer alle teleselskaberne, og som vel og mærke vil låne deres simkort ud i 10 sek)

Ellers må man jo smide den i en kuvert og betale de 100,- kr som det koster, at låse op ved hjælp af kabel.

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 20-09-06 17:11

thulin jo de er 100% gratis ... prøv lige at klikke på de rigtige steder ... og læs hvad der står på siden ...

ex. gratis oplåsning betyder at det er gratis ...

som: http://www.tekit.dk/?url=nokia&brand=Nokia&model=6230i&image=nokia.gif

og på www.trycktill.se klikker man på "Övrig upplåsning"

D9N

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 20-09-06 18:46

Husk du har kun 5 forsøg <Så skal du til proff unlocker

Accepteret svar
Fra : simkiller

Modtaget 100 point
Dato : 31-10-06 10:58

det kan godt lade sig gør at låse din nokia 6230i op prøv at finde et sted på nettet hvor du kan lave koder

da du ikke ved hvilket selskab den er låst til begynder du med det første og taster den koder ind der ender på 7# og virker den ikke prøver du igen med et andet selskab og så vider efter 5 forsøg og det ikke virkede skal du til en unlocker der har kabel til det og prisen er typisk ca 50- 100kr

Mvh
Mobilunlock/v
henrik rasmussen
Http://nokia-unlock.webbyen.dk

Godkendelse af svar
Fra : engparken

Dato : 31-10-06 11:26

Tak for svaret simkiller.