/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows Messinger
Fra : cccf
Vist : 640 gange
50 point
Dato : 20-09-06 09:52

Hvordan afindstallerer jeg Messenger fra min PC ??
Jeg kan ikke finde den i tilføj/fjern programmer. ??
Kan jeg indstallere den på et senere tidspunkt.

Kommentar
Fra : jacob_waino

Dato : 20-09-06 09:58

Der er mange guides på nettet...

1) Go to Start > Run (kør, XP-DK)

2) Type this exact commando (you might want to copy paste):

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%INFmsmsgs.inf,BLC.Remove

3) Oh my God, you killed Windows Messenger! ;)

Jeg søgte på "Remove Windows Messenger" så kan du bare se om der er en anden guide du kan bruge til noget...

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-09-06 10:04

Jeg kunne heller ikke i første omgang få øje på den - men plus'li' var den der

Og nu har jeg kørt st_l's vejledning -

DET tager TID - en dags tid med alle de scan, (når man har mange filer)

Men den blev sq også slået ihjel!

Det var Kaspersky, der snuppede den...

Hanne

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 20-09-06 10:20

http://www.grc.com/stm/shootthemessenger.htm

Den brugte jeg......hokus pokos...væk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-09-06 10:21

er det windows messenger så kopier dette ind i kør
RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 20-09-06 11:30

Jeg gik i tilføj/fjern programmer og derefter i tilføj/fjern windows komponenter og fjernede fluebenet ud for Windows Messenger. Derefter forsvandt messenger i værktøjslinien.
Gad vide om det ikke er den nemmeste måde ? (læst i TIPS OG TRICKS)

NB: hvem skal have point.??

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 50 point
Dato : 20-09-06 12:23

nøhh det er ikke lige den nemmeste måde - den nemmeste er stadig at gå i start - kør - kopier dette ind i feltet :
RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

vupti er den væk - husk at genstart

men godt du fik den væk - den ligger altså bare og gemmer sig når du har gjort sådan (skader ikke at forsøge med det her for en sikkerheds skyld når du nu VIL af med den )

Godkendelse af svar
Fra : cccf

Dato : 20-09-06 13:06

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 20-09-06 13:33

Jacob
Det har du ret i.
Venligst cccf.
undskyld.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-09-06 16:47

aji bare fordi jeg er påståelig behøver du da ikke skrive undskyld
Men du fik den da væk og det er jo hovedsagen