/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
gemme data i formular-Acrobat
Fra : theking20000
Vist : 859 gange
200 point
Dato : 20-09-06 09:05

Hej,

Hvordan opretter jeg en PDF formular i Acrobat, hvor man har lov til at gemme de indtastede data i Acrobat Reader?

Kommentar
Fra : theking20000

Dato : 20-09-06 12:17

Jeg har netop konstateret at den Acrobat Reader IKKE understøtter "mit spørgsmål". Dette kræver Adobe Acrobat "standard".
Kender nogen har til billigere/andre muligheder?

Kommentar
Fra : disken

Dato : 20-09-06 13:10

Hvis du mener at lave en PDF fil, så hent dette, mener der er 2 pakker du skal hente.
http://www.cutepdf.com/
Når du så vil lave en PDF fil, skal du vælge UDSKRIV, og så vælge PDF

Kommentar
Fra : disken

Dato : 20-09-06 13:11
Kommentar
Fra : disken

Dato : 20-09-06 13:18

Citat
Når du så vil lave en PDF fil, skal du vælge UDSKRIV, og så vælge PDF

Det jeg mener er, at programmet, virker som en printer/ ligger samme sted.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 20-09-06 13:20

Men det udskriver ikke til print, den laver en PDF fil, istedet.

Kommentar
Fra : SKELMOSE

Dato : 20-09-06 17:23

Med gratisprogrammet (der også er på dansk) OPENOFFICE.ORG "WRITER " kan du eksportere i PDF format

SKELMOSE

Kommentar
Fra : disken

Dato : 20-09-06 17:29

SKELMOSE
Skal det ikke også ? udskrives, som *print*
Open Office mener jeg ikke kan udskrive til PDF. Om de har et særprogram program, der kan ??!!!!!!!
Men ville da være rart lige at høre fra spørger, eller.

Kommentar
Fra : SKELMOSE

Dato : 20-09-06 17:37

I dialogboksen under filer, hvor man normalt kan se hvad man skal gøre med sit dokument er der vist muligheden "eksporter som PDF"

SKELMOSE

Kommentar
Fra : disken

Dato : 20-09-06 17:41

I programmet Open Office pakken http://da.openoffice.org/

Kommentar
Fra : SKELMOSE

Dato : 20-09-06 17:46

Lige nøjagtigt Disken