/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Tøj i små størrelser
Fra : Blatdob
Vist : 5749 gange
100 point
Dato : 19-09-06 23:51

Hej

Man kan købe tøj til dem der har "normal" højde, til dem med lange ben og til dem der er kraftige. Men kan man købe tøj/bukser til dem der er lave? Og hvor?
Det skal bare være normalt tøj til lave personer. Detkan da ikke passe at det virkelig skal være sådan, at man hver eneste gang man har købt et par bukser skal til at betale ekstra for at få dem lagt op. Helt ærligt, der findes da mange lave mennesker i verden. Det kan da ikke passe at de/vi skal købe vores tøj i børneafdelingen.

Blatdob

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 100 point
Dato : 20-09-06 00:55

Hos Ellos kan man købe tøj til "lave størrelser", hvis altså det er dametøj.

Deres målskema kan du se her, det er de størrelser der hedder D20 - D21 o.s.v.

http://www.ellos.dk/CustomerSupport/Measurements.aspx

Og i Cowboyland fås f.eks. jeans med flere forskellige benlængder

http://www.cowboyland-online.dk/Default.aspx

mvh dova

Kommentar
Fra : slambert

Dato : 20-09-06 16:25

Hvis du bor i Københavnsområdet kan jeg også anbefale Magasin i Fields (tidligere Debenhams). Debenhams er et engelsk stormagasin og eftersom mange engelske piger er lavere end den danske "standardstørrelse", har de flere serier med tøj, de kalder "petite". Petite hentyder ikke til, at man absolut også skal være modeltynd, tøjet er bare proportioneret til lave piger/kvinder. Selvom forretningen nu er lavet om til Magasin har de været så smarte at beholde nogle af de gode ting fra Debenhams-tiden, bl.a. dette. Jeg er ikke 100% sikker, men mener også, at du burde kunne få petite-tøj i Next, der også ligger i Fields.

Uden for Københavnsområdet kender jeg desværre ikke nogen butikker.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 20-09-06 22:48

Alternativ.
Tøj de andre sikkert ikke har i størrelser fra mini til XXXX

http://www.sheplers.com/

Hvis du bestiller deres gratis katalog, har du det med posten i løbet af ca 2 uger.

Har handlet med dem et par gange uden besvær.
Mvh. Jørgen

Godkendelse af svar
Fra : Blatdob

Dato : 10-10-06 21:07

Tak for en god besvarelse dova.

Det vil jeg prøve så.