/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Azureus
Fra : Disi
Vist : 524 gange
100 point
Dato : 19-09-06 17:27

Har fået det installert i dag
Men hvordan søger jeg det ligner Emule og Limewire lidt men kan ikke finde der hvor jeg skal skrive hvad film mm jeg søger

Kommentar
Fra : sidal26

Dato : 19-09-06 17:39

Du skal finde en torrent-søger som fx. http://www.torrentportal.com

Søg evt. på bittorrent på google og der vil komme masser af link. Når du har fundet den torrent du vil downloade henter du den til skrivebordet og dobbeltklikker herefter på den. Nu vil azereus åbne og begynde download.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 19-09-06 17:52

Men Limewire er da ellers fin til at finde alt muligt til, bortset fra alle mulige viraerman kan redde sig.
Nu kender jeg ikke Azureus så jeg følger lige lidt med.

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 19-09-06 17:56

Jeg kender det heller ikke det virker lidt uover skueligt

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 19-09-06 18:28

Azureus er en variant af den originale Bittorrent. Bittorent er meget nemmere at bruge, fordi der ikke er noget særligt der skal sættes op http://www.bittorrent.com/index.html

Den bruges på samme måde som sidal26 fortæller

Pas på med hvad ud henter. Der kan godt være skidt og møg i det.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 19-09-06 18:29

Azureus er en variant af den originale Bittorrent. Bittorent er meget nemmere at bruge, fordi der ikke er noget særligt der skal sættes op http://www.bittorrent.com/index.html

Den bruges på samme måde som sidal26 fortæller

Pas på med hvad du henter. Der kan godt være skidt og møg i det.

Accepteret svar
Fra : hotmaildude

Modtaget 100 point
Dato : 19-09-06 21:17

Mine favoritter:

www.thepiratebay.org - Alt mellem himmel og jord; med forum o.l.

www.thedanishbay.net - Primært danske ting og sager

www.isohunt.com - Alt mellem himmel og jord

Hvis du bare henter film o.l. så er der ikke den store grund til bekymring omkring vira.

Azureus er udemærket, og der findes utallige guides til programmet.

Dansk guide: http://www.piratgruppen.org/article.php3?id_article=419

God fornøjelse!

Godkendelse af svar
Fra : Disi

Dato : 20-09-06 08:21

Tak for svaret hotmaildude.