/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Surebetting/Arbitrage
Fra : Kyck
Vist : 1299 gange
100 point
Dato : 19-09-06 15:05

Er der nogen der ved noget om Surebetting/Arbitrage?

Kan man finde gratise programmer som kan hjælpe en? og er det noget man kan tjene nogle penge på?

Kommentar
Fra : scooter

Dato : 19-09-06 17:03

Hej. Ja der er et firma der hedder riskfreeprofit som der ikke laver andet og det virker...du kan se en lille film om det på det her link http://knaller45.riskfreeprofit.com/ hvis du kunne tænke dig og være med vil jeg gerne kontakte dig. Hilsen scot.

Kommentar
Fra : Kyck

Dato : 19-09-06 17:07

jamen det koster penge ik?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-09-06 17:36

Altså du regner med at skulle tjene penge ved intet at risikere og intet at lave?????

Så skal du trygt deltage i pyramidespil eller andet. Det giver kasse til nogen (antagelig ikke dig). Bistandsklient er nok mere givende!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-09-06 17:37

....og Scooter er meget varm fortaler for forskellige pyramide-spil og fiduser. Så får han nemlig noget.

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 100 point
Dato : 19-09-06 17:44
Kommentar
Fra : scooter

Dato : 20-09-06 18:03

Og til dig 3773 så har jeg til dato aldrig spillet på noget der bare ligner pyramidespil...men du må jo vide bedre...du har bare ikke sat dig ind i det....så tænk før du taler eller skriver.

Godkendelse af svar
Fra : Kyck

Dato : 06-02-07 18:17

Tak for svaret 3773.