/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Errorsafe? ASSISTANCE PLEASE!
Fra : Shadowflip
Vist : 487 gange
300 point
Dato : 19-09-06 03:52

Nogen der har haft den der error safe ?.. der hele tiden popper up og forstyrrer det man har gang i på nettet?.. den går helt amok..

Nogen der ved hvordan man fjerner lortet?.. jeg går snart amok!.. og er der evt. nogen der har prøvet denne side?..

http://www.free-web-browsers.com/remove-errorsafe.shtml

ved ikke om den er sikker.. men der står noget om at det kan fjerne den.. men ja.. igen.. ved sq ikke helt :)

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 19-09-06 04:30

Prøv at føglede denne vejledning

http://www.eksperten.dk/artikler/954

Jeg har også haft det dit problem,men så fuglte jeg denne vejledning og så var det væk.men du kan også installer firefox,så popper der ikke noget op med errorsafe på (hvorfor ved jeg ikke)

http://www.browser.eu.com/dk/

Kommentar
Fra : Shadowflip

Dato : 19-09-06 14:27

det du linker til er jo en fjernelse af MSN ting.. det er ikke det :S men mærkeligt.. tak anyway.. :)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-09-06 15:20

HOV jangchr

shadowflip - hvis du ikke har installeret den så skal du blot rense ud i internet explorer godt og grundigt

En god pop-upstopper er nok heller ikke af vejen.

Har du installeret den ved en fejltagelse så er det en god ide at hente hijackthis og smide loggern enten her eller hos www.spywarefri.dk - men jeg læser det som du er arrig på den når du møder den online og ikke som du har fået skidtet indenfor ???? (den spreder sig ved den søde grød også rimelig meget efterhånden synes jeg )

Hvad har du af programmer til at modvirke spyware og virus ???

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-09-06 15:22

ps.. stol ikke på de forskellige removals - hvis du ikke ved nok om det - lad eksperterne om at råde dig der

Kommentar
Fra : Shadowflip

Dato : 19-09-06 15:57

miritdk - :) mange tak for dit svar.. og ja du har ret... det er når jeg surfer jeg får pop-ups.. jeg tror ikke ligefrem det er en virus.. men jeg ved det ikke :) jeg bruger avast! antivirus og adaware SE personal.. :)

det er når jeg surfer og så trykker jeg f.eks. på et nyt link.. f.eks. hvis jeg leder efter lyrics til en sang.. så finder jeg sangen og lyrics skal åbne i et nyt vindue fra main page.. så kommer lyrics godt nok.. men efter 1 sekund så går den væk.. og errorsafe dukker op.. er ved at gå mig på nerverne!... men jeg har installeret mozilla forefox nu.. og i IE har jeg "blokeret" errorsafe.com.. vha. "funktioner -> internetindstillinger -> fanen sikkerhed -> klassificerede websteder -> websteder -> og så har jeg skrevet den ind der..".. så håber jeg det virker.. :D jeg får den ikke viiiildt ofte.. men en 2-3 gange om ugen er for meget stadigvæk synes jeg.. det er utroligt belastende.. men.. ja.. nu må vi se hvordan det går med firefox ;)..

- Line

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-09-06 16:08

ok så da - held og lykke med ildræven Det er nu ikke helt rigtigt at den er total sikker mere - men stadig ikke så søgt som ms .

og JA!! den er belastende fordi den er så agressiv - bare synet af den giver hysteriske tendenser og mange bliver febrilske.

har du tænkt over at installere superantispyware og spywareblaster ??? (gratis begge)

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 300 point
Dato : 19-09-06 16:47

Jeg er enig med mirit.dk. SuperAntiSpyware og Spywareblaster vil være en god ide. Jeg bruger begge, plus Spybot med immunisering aktiveret, og jeg ser aldrig skyggen af Errorsafe http://www.safer-networking.org/

Huske også at tømme tempfiler og cookies du ikke bruger, med jævne mellemrum. Du kan gøre det helt automatisk, med f,eks dette program http://www.browsertools.net/IE-Privacy-Keeper/

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-09-06 16:55

stl_s hvad bruger du IKKE

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 19-09-06 18:18

Miritdk.dk -> Det vil du ikke vide

Men jeg bruger ikke noget der sløver min maskine

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-09-06 18:59

Citat
Men jeg bruger ikke noget der sløver min maskine
..... næææ stl_s det råder du os andre til

sorry shadowflip for misbrug af din tråd - skal ikke ske igen

Kommentar
Fra : Shadowflip

Dato : 20-09-06 23:18

Er i da velkommen til.. altid hyggeligt at læse sådanne indlæg synes jeg :)

Godkendelse af svar
Fra : Shadowflip

Dato : 20-09-06 23:25

Tak for svaret stl_s.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 20-09-06 23:34

Velbekomme, og tak for point .

Mirit.dk -> Snart tid til flere RAM ? .

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-09-06 23:36

stl_s (((((((S P A R K )))))) --------------------------------------------------------> derud

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 20-09-06 23:44

Jeg holder også af dig mirit.dk .

Måske en ny maskine kunne gøre underværker hos dig ? Den her vil garanteret være en opgradering http://www.tietokonemuseo.net/koneita/amstradcpc464.htm

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-09-06 23:51

åhhh nej ikke al det nymodens pjat til mig

skal vi kysse nu ????

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 20-09-06 23:55

Nix, hader læbestift på skærmen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-09-06 23:57

æuwww - men hvis jeg vasker læbestiften af - eller pudser din skærm så da ????