/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Danarms haglgevær - kvali ?
Fra : mvoigt
Vist : 4509 gange
100 point
Dato : 18-09-06 20:39

ja hejsa...

skal bare høre en masse informationer om mærket er det noget der holder.. eller?

evt nogle erfaringer osv...!

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 18-09-06 23:45

Det er udemærket til prisen.Er du ikke konkuranceskytte eller stor jæger,der affyre 2-3 tusinde skud om året kan det holde i mange år,men er du det så køb det ikke. Det holder det ikke til.

Kommentar
Fra : taby

Dato : 19-09-06 06:42

Hejsa.

Jeg kender det ikke selv, men har dog en kammerat der har haft et. Det virkede som et okay gevær med rimelig brunering og et meget almindeligt skæfte.

Min vudering er at det ligger over de billigste i kvalitet og holderbarhed, men det mangler noget i at nå op til f.eks Browning, Miruko, Beretta, SKB osv.

Mvh. Tom Brix

Kommentar
Fra : Mokof

Dato : 19-09-06 10:25

Jeg har haft et for nogle år siden, det havde lidt problemer med patronudtrækkeren og nogle patronmærker. Men ellers et udmærket våben til pengene. Mit var med singletrigger og løse chokes, det manglede måske lidt indvendig finish såsom slebne kanter.

Kommentar
Fra : mvoigt

Dato : 19-09-06 13:09

dejligt med forskellige oplevelser.. bare kom med nogle flere..!

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 20-09-06 20:12

Og bruneringen er der altså ikke noget at råbe hurra for---i hvert fald holder den ikke til havjagt