/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Kalorier i østerssauce
Fra : Signepigen
Vist : 3151 gange
100 point
Dato : 18-09-06 19:05

Hej

Jeg elsker østerssauce! Det er genialt til alt muligt, men så vidt jeg forstår også meget sukkerholdigt. Spørgsmålet er hvor sukkerholdigt. Der står ikke noget om energifordeling eller kalorier på flasken. Jeg ville høre om der er nogen derr ved hvor mange kalorier der er i østersauce.

Mvh Signe

Accepteret svar
Fra : surfsusan

Modtaget 110 point
Dato : 18-09-06 19:18

Der er 80-100 kcal i 100 gram.... jeg tjekkede på Blue Dragons hjemmeside..

Jeg er også vild med det - og ja der er en del sukker i, men "man" bruger kun et par skefulde ...

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 18-09-06 19:22

Balancekost anbefaler østerssauce i basislager

http://www.balancekost.dk/default.asp#http://www.balancekost.dk/teori.asp
(som jeg spiser efter og stadig holder vægten).

Godkendelse af svar
Fra : Signepigen

Dato : 18-09-06 22:08

Tak for svaret surfsusan.

Smart at tjekke på deres hjemmeside! Mange tak for hjælpen!

Vh Signe

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 19-09-06 07:45

Selv tak - ja, jeg er smart, det er nok fordi jeg har så mange års erfaring