/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Yahoo Messenger på Dansk?
Fra : organic_future
Vist : 4599 gange
20 point
Dato : 18-09-06 18:10

Kan man få den nye Yahoo Messenger 8.0 på Dansk?

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 20 point
Dato : 18-09-06 18:23

yahoo danmark yder ingen form for support på yahoo messenger mere - udover at du kan skrive til yahoo på dansk - men hvis din yahoo messenger i forvejen er dansk gemmes oplysningerne således at du som som regel næsten altidvil fortsætte med danske menuer

Kommentar
Fra : organic_future

Dato : 18-09-06 18:34

Tak men du gav mig ikke noget svar på om den fines på dansk???

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 18-09-06 19:31

nej ikke endnu

http://messenger.yahoo.com/ se nederst på siden, der står hvilke europæiske lande, der er med, Danmark er ikke nævnt..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-09-06 22:02

hmm synes det var svar nok - sorry

surfsusan - hvis du tænker dig om så HAR yahoo messenger kunnet hentes på dansk - nu kan den ikke hentes mere - refererer til mit første indlæg - så det er ikke endnu - det er ikke mere

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-09-06 22:07

forresten - jeg har to konti på yahoo - den ene med dansk den anden med engelsk - den ene er oprettet som mail via dk - den anden via us .. det gav mig lige idéen om at yahoo messenger har rettet sig yahoo mail oprettelsen.

Jeg ville derfor prøve at oprette (hvis det ikke er gjort i sin tid allerede) en mail konto på www.yahoo.dk - så tror jeg messengeren vil snakke dansk (kan ikke huske om det hænger sådan sammen men er 99% sikker)

Kommentar
Fra : organic_future

Dato : 18-09-06 22:09

Jeg downloaded den amerikanske version

Kommentar
Fra : organic_future

Dato : 18-09-06 22:13

Min yahoo er dk konto og yahoo messenger ikke dansk af den grund.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-09-06 22:35

ok så da -

så kan du ikke få den på dansk - faktisk synd for ret mange der ikke forstår engelsk ret godt .

Kommentar
Fra : organic_future

Dato : 18-09-06 22:56

Men it verden er i det store hele på engelsk.

http://messenger.yahoo.com/messenger/intl.html

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-09-06 23:07

jeps - linket viser jo at du bliver redireted - videresendt - til den engelske version ikke

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 19-09-06 07:38

Så må vi skrive et par 1000 "harmdirrende læserbreve" så kan det være den bliver oversat

Men det er nu ganske få europæiske sprog den er oversat til, så chancerne er nok ikke store. Med mindre det er på tegnebrædtet...

Kommentar
Fra : organic_future

Dato : 19-09-06 15:38

Hvis folk gerne vil ha den på dansk, så kunne de jo selv oversætte den og sende det til yahoo.
Det kræver dog at de ved hvordan man oversætter.

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 19-09-06 15:54

Min mening er, at Yahoo skal betale en translatør for oversættelsen - og det gør de også, hvis der er fornuftig økonomi i det. Det er der højst sandsynligt ikke, da vi jo alle ved, at dansk er et lille sprogområde..

Jo, jeg (folk?) kan godt oversætte og indsende til Yahoo... ikke noget problem udover det ikke gøres i løbet af nul komma fem og det slet ikke er sikkert Yahoo er interesseret med mindre jeg er professionel.

Det oprindelige spørgsmål her er, om Yahoo Messenger 8.0 findes på dansk og svaret er nej, det gør den ikke.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-09-06 16:02

egentlig er det lidt morsomt - da yahoo kunne fås på dansk var det ikke mange der hentede den - og nu - øhhh ??

Men stort set er det jo bare sådan at kan den skrive dansk - og det kan den - så kan de fleste finde ud af at sætte det hele op - måske med hjælp fra en eller anden - ikk´ ?

et eller andet meget lille sted understøtter den jo dansk med æ ø og å

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 19-09-06 16:05

jeg bruger slet ikke Yahoo .......................... så jeg ved slet ikke hvad jeg taler om

Jeg undersøgte bare om version 8.0 fandtes på dansk....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-09-06 16:10

man behøver vel heller ikke bruge den for at søge på oplysninger

Kommentar
Fra : organic_future

Dato : 19-09-06 16:22

miritdk dit første svar var tæmmelig underligt.

Det burde være surfsusan der skulle have de 20 point men såan er systemet vil ikke?

Men tak for hjælpen til alle der har bedraget til denne tråd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-09-06 16:44

hvad var underligt ??? det var jo blot en oplysning

ingen pointjageri her

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-09-06 16:49
Kommentar
Fra : organic_future

Dato : 19-09-06 16:51

Ok så tak for oplysningen.

Godkendelse af svar
Fra : organic_future

Dato : 19-09-06 16:53

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-09-06 16:59

nej ved du nu hvad - hmm - sjovt id - sjov konkludering - skulle du have beviser ???