/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
Pallebhansen
Fra : vil.du
Vist : 590 gange
500 point
Dato : 18-09-06 17:16

Tusind tak for hjælpen!!

Venlig hilsen Dorthe & Co.

Kommentar
Fra : 15063637

Dato : 18-09-06 17:22

velbekomme

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 18-09-06 17:24

bla bla bla

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 510 point
Dato : 18-09-06 17:37

Det behøver du slet ikke, det er nemlig dem med lavest point der vinder en afspiller, tror jeg!
Og som Bjarne skriver, det er kun sjovt at se om man kan hjælpe.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-09-06 19:19

Nemli' og derfor kan du roligt lukke det andet spg., Dorthe.

Godkendelse af svar
Fra : vil.du

Dato : 18-09-06 23:45

Nix I to, jeg skal ikke risikere at ryge uklar med min egen personlige handyman - han går og føler sig ret dum lige nu, og dét selvom jeg skam har fortalt ham at det behøver han slet ikke.

Men jeg kan jo godt se at det er noget møg hvis det passer at det er dem med lavest point, der vinder de forskellige dingenoter..jeg er dog (næsten) sikker på at I begge to overlever udmærket, uden at vinde sådan en dims

Tak igen Palle!

Venlig hilsen Dorthe.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 18-09-06 23:46

Og Bjarne...hop SÅ over i det andet spørgsmål og få dine velfortjente poængår!

(igen - ordre fra de højere magter )

Venlig hilsen Dorthe.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 19-09-06 15:35

Skriv til ham direkte, ved at trykke hans navn, og skriv til B....
Og bed ham svare i http://www.kandu.dk/spg93898.aspx
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 19-09-06 22:11

Jamen jamen..det har jeg skam gjort

Han tror han slipper men det gør han not