/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Nokia PC Suite/Motorola?
Fra : gozimza
Vist : 516 gange
50 point
Dato : 17-09-06 21:21

Hej allesammen...

Spørgsmålet er nok i den forkerte kategori men håber i kan hjælpe....

Jeg bruger Nokia PC Suite til min Nokia når jeg skal sende filer til/fra min PC, spøgsmålet er så hvad skal min kæreste bruge af program når hun har en Motorola V3? Vi har sådan en bluetooth adaptor/dongle eller hvad det nu hedder til pc`n men mangler et program tilsvarende Nokia PC Suite....kan nogen mon hjælpe der?

På forhånd tak...

Med venlig hilsen
Mikkel/Gozimza

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-09-06 21:29

Jeg ved ikke om du kan bruge denne tråd

http://www.kandu.dk/spg93684.aspx

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-09-06 21:33
Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-09-06 21:37
Kommentar
Fra : gozimza

Dato : 17-09-06 21:40

Hej igen...

Tak for den hurtige respons, MEN det er en brugt mobil og jeg har ikke fået nogen cd med...ved i hvor jeg evt kan finde det program "desktop suite"?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-09-06 21:47

Måske på denne side, et lille stykke ned er der en Razr3

http://developer.motorola.com/?path=1.2.7.37

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-09-06 21:54

De 2 "tallink" du har fået er kun guider.....

selvom du har købt den brugt burde CDen have været med - uden den er du lidt lost....

Programmet kan ikke downloades nogen steder......

Bedste løsning vil være at finde en ven/veninde med en mobil magen til og der låne cden.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-09-06 21:56

Når du finder programmet er her en vejledning i hele installationen og brugen

http://developer.motorola.com/?path=1.2.6.30

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-09-06 21:57

Hovsa - den havde jeg givet dig en gang

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 18-09-06 00:37

Jeg har cd'en og bruger den ikke mere, så kontakt mig så kan jeg sende den til dig

ulrik(snabel-a)kortoververden.dk