/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Muse lim?
Fra : names
Vist : 1257 gange
20 point
Dato : 17-09-06 19:11

Hej her inde. Jeg er helt ny her og ser denne sidde rigtig nice,.,., Jeg kan huske engang jeg havde en gammel ven (Erik), som er død nu, han brugte noget muse lim eller rotte lim. Jeg læser og ser mange lande at de bruger det og laver det selv, som i spanien. Hvordan laver man sådan noget, det gad jeg godt vide? Med venlig hilsen Lars

Accepteret svar
Fra : pirt03

Modtaget 30 point
Dato : 17-09-06 19:33

Bare nysgerrig; hvordan anvendes dét.

Kommentar
Fra : names

Dato : 17-09-06 19:37

Nok på en papkasse eller et stykke træplad, smøre det på pladen og et hjørne hvor de små muse og stor klamme rotter er

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-09-06 19:44

Du kan købe det færdigblandet http://www.google.dk/search?hl=da&q=mouse+glue&meta=

men jeg syntes nu det lyder som dyrplageri, at dyrene skal sidde fast i limen, så hellere finde
en hurtigere metode

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 17-09-06 19:49

Jeg tror det må være ulovligt at anvende herhjemme. Det strider da mod alt dyreetik - også mus rotter har vel krav på dét.

Kommentar
Fra : names

Dato : 17-09-06 19:51

Jeg skal ikke bruge det heller ej købe det, men bar gerne vide hvordan man laver sådan noget lim, som i andre lande.

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 17-09-06 20:04

ok

Godkendelse af svar
Fra : names

Dato : 17-09-06 20:05

Tak for svaret pirt03.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-09-06 20:11

Ha ha man kan godt se du er ny her på kandu - velkommen -

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 17-09-06 20:14

Hvad mener du dog Nordsted1

hehe

Kommentar
Fra : names

Dato : 17-09-06 20:24

Hehe ikke drille mig folk :D . Jeg ved det godt, men jeg lære det nok en dag jo. Bak mig op