/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Lego umuligt at opdrive
Fra : jeam
Vist : 1489 gange
48 point
Dato : 28-12-02 15:43

Alt indenfor Lego Belville er udsolgt i forretningerne - hvor får jeg fat i både krystalslot og den kongelige karet?

Kommentar
Fra : fusses

Dato : 28-12-02 15:54

hej jeam

www.lego.com kan du bestille det!! ca 4-6 hverdag tager det!

Godt nytår

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-12-02 18:28

"jeam" <jeam.news@kandu.dk> wrote in message
news:oLiP9.15556$Hl6.1809064@news010.worldonline.dk...
> Alt indenfor Lego Belville er udsolgt i forretningerne - hvor får jeg
> fat i både krystalslot og den kongelige karet?
>
Prøv på Fisketorvet i Legoshoppen. De havde masser af store lilla kasser i
går. Jeg kan ikke lige huske præcis hvad der var i dem.

Tine

Accepteret svar
Fra : Fnollerpige

Modtaget 48 point
Dato : 28-12-02 20:47

Hej jeam

er det denne her du søger ( der står ikke rigtigt noget om at det er Belville, men et slot det er det da )

http://www.eurotoys.dk/undersider/index.asp?a=zoom&id=02-005850

Fnollerpige

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 28-12-02 20:58

av for den "formodet svar"

nå, det var ment som en kommentar har iøvrigt fundet hvad jeg TROR er den slæde du taler om, jeg ser du allerede har fået linket til lego.com, men alligevel her er den i hvert fald - lige til at bestille : http://www.lego.com/belville/coldnorth/vanillassleigh.asp

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 31-12-02 10:13

hej
jeg så det så sent som i dag i bilka - jeg er næsten også sikker på at toys
´r´us har det
"jeam" <jeam.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:oLiP9.15556$Hl6.1809064@news010.worldonline.dk...
> Alt indenfor Lego Belville er udsolgt i forretningerne - hvor får jeg
> fat i både krystalslot og den kongelige karet?
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>