/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Resevedele til cyklen
Fra : axelbjarne
Vist : 529 gange
200 point
Dato : 17-09-06 09:11

Hvor f..... køber man sig et billigt baghjul......eller i det hele taget finder et sted, der handler med hjul....det er kun til alm. cykel.

med venlig hilsen
axelbjarne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-09-06 09:37

vel hos cykelsmeden

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-09-06 09:39

BTW... nogen gange kan du købe en brugt cykel langt billigere på auktion eller via dba osv - så har du hele to i reserve (hvis du kender størrelsen altså)

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 17-09-06 09:44
Kommentar
Fra : acilia

Dato : 17-09-06 10:48

Jeg har to gamle cykler stående i min garage som husets tidligere ejer har efterladt. Dem må du få begge to hvis du er interesseret!

Kommentar
Fra : Mokof

Dato : 17-09-06 11:02

Hvis ikke cyklen er en specielt god model, er jeg sikker på du kan få en god cykel billigere i DBA end hvis du er nødt til købe et nyt.