/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Er det noget i vejen med min f
Fra : Strandkro
Vist : 425 gange
88 point
Dato : 17-09-06 08:47

Jeg kan ikke komme ind på en bestemt hjemmeside, men derfra modtager jeg e-mail !
ellers jeg kan besøge uden problemer de øvrige internet sider.

Når jeg klikker på Webstedet, så får jeg den sævanlige fejlmeddelelse, at " Den side du søger efter er ikke tilgængeligt. Der kan være tekniske problemer på webstedet, eller det kan være nødvendigt at ændre Webbrowserindstillingerne.

På den alle sidste linie skrives at Serveren blev ikke fundet, eller der opstod en DNS-fejl

Kan der være DNS fejl når jeg kan besøge de øvrige internet sider (ligesom nu - KANDU.DK) ?
Hvis der er tale om DNS fejl - hvad er den letteste løsning ?
Kan det være rigtigt at serveren ikke er tilgængeligt når derfra sendes e-mail til mig ????

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 17-09-06 10:14

hvad er adressen på siden

Kommentar
Fra : janing

Dato : 17-09-06 10:17

Det hurtige svar er et ja,det kan sagtens passe.

For du kan jo have mange e-mail adresser fra bla. tdc / cybercity / ofir / yahoo / msn / icq og mange andre stederfra som du kan bruge til at sende beskeder fra.

Og på samme måde kan man købe en hjemmeside på www.????.com ell. dk osv. og hvis den bliver lukket eller slettet på et tidspunkt, så har du da stadig alle dine mail og kan bruge alligevel.

Hilsen Jan

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 88 point
Dato : 17-09-06 10:31

Beskeden du får er en "standardbesked"

Webadressen er måske nok rigtig men websiden eksisterer sandsynligvis ikke, men har eksisteret.

At du stadig kan få og sende mail til en adresse der er tilknyttet siden har ikke noget med selve siden at gøre.....

Mailadressen forsvinder jo ikke sålænge der bliver betalt for domænet og den er på en eller anden postserver...

Godkendelse af svar
Fra : Strandkro

Dato : 26-09-06 22:00

Tak for svaret refi.