/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Outlook Express og Microsoft outlook
Fra : daugaard1960
Vist : 790 gange
20 point
Dato : 28-12-02 14:14

Jeg har reinstall. Windows98, Derefter har jeg problemer med at åbne Outlook Express og kan heller ikke send/modtagpost fra Microsoft outlook
Jeg har fjernet Outlook Express fra tilføj/fjern programmer, og nu kan jeg ikke finde den så jeg kan tilføje den igen
Hvis jeg klikker på Outlook Express ikonet på mit skrivebord kommer den med meddelse MSOE.DLL kan ikke indlæses.

Jeg kan åbne Microsoft outlook men når jeg klikker på send/modtag kommer den med fejl Ineternet-e-maiel er ikke registeret korrekt. Geninstaller programmet og prøv igen
Hvad er det for et program jeg skal geninstalere ?

Nogen der kan hjælpe med mine problemmer ??????????

daugaard1960@city.dk

Accepteret svar
Fra : h_blunck

Modtaget 30 point
Dato : 28-12-02 14:43

Hvad med at prøve at installere MSIE 6.0, så får du automatisk en ny version af Outlook Express med i købet?

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : kanjegik

Dato : 28-12-02 14:52

Hvilket af programmerne vil du bruge til email Outlook eller Outlook Express??

Hvis du vil bruge Outlook Express, skal du bare gøre som h_blunck skriver, og hvis du vil bruge Outlook, lyder det som om du skal genindstallere Microsoft Office.

Mvh

Kommentar
Fra : daugaard1960

Dato : 28-12-02 15:02

Tak for jeres svar
Det virker nu.

Godkendelse af svar
Fra : daugaard1960

Dato : 28-12-02 15:34

Tak for svaret h_blunck.