/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Kai Norman Andersen
Fra : Camillasmoster
Vist : 3164 gange
300 point
Dato : 16-09-06 14:39

Hejsa

Jeg har noder med tekst til masser af Kai Normann Andersens musik.

Men første vers står mellem noderne, og jeg skal kun bruge selve teksten.

For at undgå en masse scannen, vil jeg høre, om nogen af jer har teksterne.

Hanne

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 16-09-06 14:50

Er det nu så besværlig at skrive teksten ind i et eller andet teksbehandling og så printe dem ud?

Hvad er det for sange? Jeg ved konen har sådan sange.

Med venlig hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 16-09-06 14:51

Er det nu så besværlig at skrive teksten ind i et eller andet teksbehandling og så printe dem ud?

Hvad er det for sange? Jeg ved konen har sådan sange.

Med venlig hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-09-06 15:20

Ja, for det mange og jeg HADER at taste ind, og så er der større fare for stavefejl...

Det er alt det mest kendte af hans musik fra A - Å.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 16-09-06 15:23

Jeg snakker med konen når hun kommer hjem i morgen aften fra messe.

Med venlig hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-09-06 15:50

Her er en fortegnelse over de ting Kai Normann Andersen har været involvert i, men desværre ingen tekster, men det kan være det bliver nemmere for andre kandu'er at søge

http://www.ewh.dk/Default.aspx?tabId=2448&State_2953=1&SearchText_2953=kai%20normann%20andersen

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-09-06 18:07

hawaii7 - alletiders

Nordsted1 - taark

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-09-06 18:16

Camillasmoster, jeg ved ikke om Outlandish synger originalteksten til - man binder os på hånd og mund, - hvis så er den her

http://www.sing365.com/music/lyric.nsf/Man-Binder-Os-P%C3%A5-Mund-Og-H%C3%A5nd-lyrics-Outlandish/163F555B75C3C48B48256EB40012F168

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-09-06 18:22
Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-09-06 18:41

Det er faktisk de eneste to, jeg kan finde på Nettet...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-09-06 18:52

IIIhhh så mangler du jo kun 100 styks eller så, han har godt nok været flittig

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-09-06 19:08
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-09-06 19:36

Anna var i Anders kær er nævnt i mit første link, hvor der står at det er Kai der er forfatteren, men det står der ikke noget om her

http://www.festabc.dk/festabc-dk/db.aspx?id=1071&idg=55f88de1-216d-4807-90bd-bbb6e17497c4

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-09-06 19:38
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-09-06 19:40
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-09-06 19:42
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-09-06 19:44
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-09-06 19:49
Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-09-06 19:50

Jam, tak for jeres srvice-søgning!

Alle går rundt og forelsker sig
Den allersidste dans
Den gamle skærslippers forårssang
Der var engang
Du gamle måne
Først et lille blink
Gå med gå med
Gå med i lunden
Gå ud og gå en tur
Herlig ÉN sommernat
Hot - hot
I dit korte liv
Jeg gi'r mit humør en gang lak
Jeg har elsket dig, sålænge jeg kan mindes
Jeg har en ven
Jeg ku' bli' no'et så 1-2-3
Jens og Sofie
Man binder os på mund og hånd
Man bli'r så glad, når solen skinner
Musens Sang
Pige træd varsomt
Så ruller jeg med dig
Så sødt som i gamle dage
Stemningsmelodien
Titte til hinanden
Toner fra himlen
Undskyld Hr., må jeg byde Dem et kirsebær
Åh, hvor jeg, ih, hvor jeg, uh, hvor jeg vil!

Kom ække hær!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-09-06 19:58
Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 300 point
Dato : 16-09-06 20:01
Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-09-06 20:29

Ja ja ja je' ska' nok...

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-09-06 12:39

Så mangler jeg kun to styks!

Mon ikke, jeg kan klare at scanne mv dem?

Men lad os nu se, om hawaii7's kone kan klare netop disse to:

"Hot-hot" samt "Åh, hvor jeg, ih hvor jeg, uh hvor jeg
vil".

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-09-06 13:06

For hevlede da også Camillasmoster, nu håber jeg du har fået printet siderne ud, for nu har vi
nedlagt festabc's hjemmeside

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 17-09-06 13:21

NORDSTED1 nu må du ikke gøre Camilasmoster ked af det, siden festabc virker da stadig.

Med hensyn til de sidste 2 tror jeg ikke konen har teksterne liggende. Jeg kender dem ikke, men har sangene på en CD´er hvis det kan hjælpe som sidste udvej.

Med venlig hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-09-06 14:17

Nordsted1 - de er i sikkerhed på harddisken

hawaii7 - tak fordi, du gjorde et godt forsøg, men jeg skulle nok kunne scanne resten fra noderne og "klippe og klistre".

Bare det, at jeg har de fleste, hjælper utroligt meget.

Tusind tak skal I have!

Godkendelse af svar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-09-06 14:22

Tak for svaret Nordsted1.

Du skal de 300 poænger, da du ville sikker på, at jeg fik de links - og mange af dem

Jeg er modtagelig for alle mulige tekster og noder (ved godt, at det ikke er tilladt, men en fattig førtidspens må ty til de gratis ydelser). Beklager!

Moster Glad

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-09-06 14:38

Selv tak, det var sjovt at være på "skattejagt"