/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
hvem forhandler disse fliser
Fra : jomfruane
Vist : 534 gange
50 point
Dato : 16-09-06 12:42

fliserne heder Tecniceramika, jeg skal blot vide hvem der forhandler dem.

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-09-06 12:46

Da ordet overhovedet ikke findes har du enten lavet en stavefejl eller tastefejl - eller også hedder de noget andet.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 16-09-06 12:59

Måske: http://www.ceramicaespanola.dk/
Hvis du er hurtig kan du ringe i dag inden 13
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 16-09-06 13:01

Ellers har de her flest, og ved rigtig meget. http://www.ccvejle.dk/
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 16-09-06 13:07

Mon ikke det er

Techno-Ceramica altså med h

prøv den google søgning (på nettet), den giver en masse hits, mange russiske ???

http://www.google.dk/search?hl=da&q=Techno-Ceramica&btnG=S%C3%B8g&meta=

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 16-09-06 13:09
Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 16-09-06 13:16

Og så er der jo denne:

TECNICERAMICA SA
C/ Ctra Ribesalbes 12110 L'Alcora - SPANIEN
Tel: +34 964 36 11 77 - Fax: +34 964 36 18 87

Adressen er fra denne side

http://www.europages.dk/cgi/epq.cgi?L=dk&DID=00&HC=11670&DMC.x=1&CC=ESP&N=14

her kan du også sende en email og få dem til at oplyse forhandler

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-09-06 13:17

Ordet er godt nok "pirt03"

Det er navnet på en INTERNATIONAL ceramisk udstilling der var afholdt i Moskva......

Det er IKKE navnet på flisen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-09-06 13:26

TECNICERAMICA, S.A.
Ctra Ribesalbes S/N 12110 L'Alcora - SPANIEN - Tel: +34 964 36 11 77 - Fax: +34 964 38 60 43 - email

emailadressen findes ikke - så mon ikke firmaet er lukket

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 16-09-06 13:32

refi: Synes godt nok heller ikke at jeg havde hørt om russiske fliser

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-09-06 13:32
Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-09-06 13:34

Du kan da prøve at skrive til dem om der findes en Dansk forhandler (engelsk er sikkert udmærket)

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 16-09-06 13:37

Hej og tak for alle de hurtige svar.
Jeg lavede en stavefejl i mit spørgsmål navnet er som i kvikke hoveder allerede har fundet frem til tecnoceramica og jeg fandt selv den spanske hjemmeside, men kunne ikke se hvor den danske forhandler var. Fliserne er indkøbt for 4 år siden af den forrige ejer af min lejlighed.
Jeg vil skyde på de kan fås i et byggemarked i nærheden af københavn, men hvilket?

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 16-09-06 13:46

hvis det er 4 år siden skal du være heldig at de har et restparti tilbage
den slags har de kun et par år af gangen , så kommer der en ny udgave

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-09-06 13:46

Evers i Glostrup har en hulens masse at vælge imellem

http://www.evers.dk/Inspiration/x_inspiration.html

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-09-06 13:48

Hvis du har en flise - eller et billede - så prøv at tage det/den med til et byggemarked...

Bauhaus
Silvan
Råd&Dåd

Tjek f. eks. din telefonbog hvad der er i området.......

Da det sandsynligvis er partivarer der er bestilt specielt er chancerne IKKE store - men de er der

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 16-09-06 13:49

Du har måske en gammel emballage. Derpå kan du sandsynligvis finde et produktnummer.
Søg fliser i dgs og henvend dig med flise-navn og produktnummer. De kan sikkert se i deres lagerlister hvor fliserne kan skaffes (Hvis de kan skaffes)

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 16-09-06 20:17

jeg har emballagen og 25 fliser, men skal bruge et par pakker mere.

Hvad er dgs pirt03?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-09-06 20:26

Svarer lige for "pirt03"

Tror hun mener "De Gule Sider"

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-09-06 20:27

Problemet vil også være at fliser der IKKE er ud af samme produktion IKKE har samme farve.....

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 16-09-06 20:29

ja det er jeg klar over, men jeg har jo et nummer og en farvekode - de er hvide så det går nok, når lyset spiller...

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 16-09-06 20:35

enig med refi mht. dgs

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 16-09-06 20:39

Kommer til at tænke på, at hvis du IKKE kan skaffe fliserne gennem forretninger, så har jeg hørt om én der køber gamle fliser fra nedbrydning - men også restpartier af nye fliser. Så selv om det ikke skulle lykkes gennem forretninger så er alt håb ikke ude.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 16-09-06 23:03

Mener nu stadig at min henvisning, forhandler fliserne, men hvis du hellere vil købe dem direkte fra Spanien, så kan du da sikkert også det, men kan ikke se fidusen.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 17-09-06 08:26

Kan ikke finde dem på hjemmesiden pallebhansen og showroom i vejle er helt udenfor mine muligheder.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 17-09-06 15:10

Det var også kun meningen at du skulle ringe til de 2.
Men på mandag spørger jeg en der ved alt, så tror jeg svaret kommer, om hvem der er forhandler.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 17-09-06 15:12

okay tak - jeg misforstod