/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
billeder væk.. w800i
Fra : tiemaster
Vist : 524 gange
226 point
Dato : 16-09-06 09:05

hej jeg har lige fået en sony w800i.. men jeg kan ikke finde mine billeder på pcen altså dem jeg har taget selv.. kan sagtens finde alt andet...

hvor er de henne???

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 16-09-06 09:14

Gå i - kør - søg - og skriv så filformatet for billederne f.eks jpg, så skulle du kunne finde dem igen

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 16-09-06 09:22

nej det er på memory kortet jeg ikke kan finde dem.. men kan sagtens se f.eks mine mp3 spil themes osv. men ikke mine billeder....

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 16-09-06 09:27

kan du se dem på telefonen ?? jeg havde en overgang problemer med at den ikke gemte billederne..
ellers så gå ind i telefonen marker alle billeder og overfør dem til telefonens humommelse.. så kan du måske letterer finde dem.

Men stien er :I:\DCIM\100MSDCF
på min computer..sikkert et andet drev på din

Kommentar
Fra : Ghettofamily

Dato : 16-09-06 09:47

Hvis du har koblet din telefon tilpc'en, så kan du ikke se dine billeder på telefonen, før end at du tager datakablet du igen.

Men hvis du går ind i "min komuter/denne pc" eller hvad det nu hedder på din pc. Så vil du opdage, at du har fået et nyt drev, det åbner du, og finder mappen DCIM deri ligger der endnu en mappe 100MSDCF . Her ligger dine billeder.

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 16-09-06 12:28

kan sagtens se dem på mobilen men de ligger ikke i mappen 100MSDCF.... når mobilen er tilsluttet pcen

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 16-09-06 12:42

ok har vist fundet ud a hvorfor det er fordi billederne ligger på telefonens hukomelse og ikke kortet... så hvordan får billederne til og ligge på kortet.....

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 226 point
Dato : 16-09-06 14:36

Det gør du inde i telefonen..... i filhåndtering - der kan du flytte rundt på det hele

Godkendelse af svar
Fra : tiemaster

Dato : 16-09-06 15:38

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-09-06 16:00

Selv tak