/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Tydning af skrift
Fra : raffi
Vist : 568 gange
100 point
Dato : 16-09-06 08:03

Kan nogen hjælpe mig med at hvad der står under forældre tll Villars Henrik Jensen, født 6/11 1860 jeg kan se faderen er Hans Jensen ellers er jeg meget i tvivl.
Det er i Kikebogen 1858-1879 Holbæk Amt, Merløse Sogn, Sønder Jernløse, Opslag 5

Accepteret svar
Fra : Påsse

Modtaget 110 point
Dato : 16-09-06 08:41

Hej Raffi

Jeg læser:

6 nov. Willads Henrik Jensen døbt 23 december
indsidder Hans Jensen og hustru Kiersten Kirstine Nielsdatter i St. Thomas?

Tjenestepige Karen Marie Jacobsdatter af Dortheslyst
Ungkarl Hans Jensen og Niels Hansen af Dortheaslyst samt Lars Jensen Skippinge

Hilsen Påsse

Godkendelse af svar
Fra : raffi

Dato : 16-09-06 08:56

Tak for svaret Påsse.