/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Trailer
Fra : taunusanden
Vist : 1055 gange
20 point
Dato : 16-09-06 04:14

Hvis vi nu siger at jeg har købt en trailer, der skulle sættes i stand og derpå omregistreres.. Og køber ikke havde registrerings attesten, men skulle fremskaffe en ny. Det har han ikke fået gjort, og er derpå desværre død. Hvad gør jeg så? Der blev desværre ikke lavet noget skriftligt på handelen.

Accepteret svar
Fra : CCjunior

Modtaget 20 point
Dato : 16-09-06 08:53

Hvis ikke du har en kvitering på traileren , så er det den der har registreringsatesten som ejer den.
Kan du ikke snakke fornuft med arvingene

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 16-09-06 12:37

Du har et problem. Har vedkommende slet intet fortalt til familie, børn eller andre at han har solgt sin trailer?
Hvis ikke så har du meget svært ved at få en ny registreringsattest på motorkontoret. Som CCjunior også skriver prøv at kontake arvingene og få en snak med den/dem. De kan få en ny registreringsattest i forbindelse med dødsfald.

Med venlig hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 16-09-06 19:04

Jo, det må jeg prøve. Nu må jeg jo hellere lige lade det hele komme ovenpå efter begravelsen. Gode bekendte og ved det er min trailer nu. Men ved ikke hvordan det ser ud, hvem der så skulle have overtaget den og sådan. Sansynligvis nok hans søn, eftersom at han ikke var gift med hende han levede med. Men det må der nok findes en løsning på

Godkendelse af svar
Fra : taunusanden

Dato : 08-01-07 21:17

Tak for svaret CCjunior.
Det var et mindre beløb jeg betalte for traileren, så nåede til det at finde en anden.
Desuden kan den fint bruges efter havetraktoren, så helt tabt er det ikke

Købte en anden større trailer til 500kr med nr-plade, kostede ca 200kr at fikse den

Jeg havde glemt jeg havde et åbent spørgsmål, så undskyld der gik så længe

- Anden