/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Skrive indlæg-ikke logget ind?
Fra : o.v.n.
Vist : 542 gange
50 point
Dato : 16-09-06 00:03

Hvad sker der på Kandu? Efter en af de mange fejl (Der er desværre sket en fejl, prøv igen om et par minutter) kan jeg ikke skrive indlæg, når jeg brger Internet Explorer, Du kan ikke skrive indlæg, da du ikke er logget ind! Men jeg er logget ind, øverst til venstre står mit brugernavn, point, superpoint og mulighed for at klikke på Logout, er der andre der har samme problemer? Jeg lukkede Internet Explorer, slettede alle cookies og filer, men det samme skete igen nu skriver jeg i Firefox. og har ingen problemer

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 16-09-06 00:13

Prøv om denne batfil hjælper -> http://www.fbeej.ctrlaltdel.dk/Programmer/iereg.zip

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-09-06 00:19

Øh jeg ved ikke så meget, som jeg gerne ville, hvad gør jeg med filen? bare åbne og så går automatisk eller hvad?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-09-06 00:22

du o.v.n - har du empty temp files installeret ??? Så kan det jo være pga dine indstillinger der

Eller - du lukker ned - din IE er indstillet til at slette midlertidige internetfiler når browseren lukker ???

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-09-06 00:25

Jeg har haft den samme "fejl" en enkelt gang i dag (i går).

Jeg var logget på som bruger og ville skrive et indlæg i en tråd. Jeg fik også den meddelelse at jeg ikke var logget på og ikke kunne skrive et indlæg.
Jeg loggede mig på endnu en gang mens jeg var i den tråd, som jeg ikke kunne skrive et indlæg i.
Så blev problemet løst for mig.
Jeg bruger også Internet Explorer.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-09-06 00:26

Jeg gik til Internet indstillinger og klikkede på Slet cookies og Slet filer, ingen undtagelser

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-09-06 00:29

Ans det er ikke helt det samme som jeg, hos mig blev jeg vist som logget på, eller har jeg misforstået dig?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-09-06 00:31

Citat
Jeg var logget på som bruger og ville skrive et indlæg i en tråd
det er mig som ikke kan læse, sorry ans

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 60 point
Dato : 16-09-06 00:40

Udpak zipfilen, og dobbeltkilk den indlagte batfil. Der kører et sort vindue, og prøv så om det virker. Der skal måske en genstart til

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-09-06 00:44

Vi kan alle fejle selv kandu.

Jeg tror der har været problemer med kandu i dag.

Jeg har flere gange set "Der er desværre sket en fejl" Så har jeg lukket kandu ned uden at logge mig ud med min brugerprofil. 2 minutter efter åbnede jeg kandu igen og så var der ingen fejl.

Det er en fejl fra kandus side (tror jeg)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-09-06 00:56

Hej igen, kørte bat filen, genstartede computeren og sidder og skriver i Internet Explorer, lige før jeg genstartede, kunne jeg stadig ikke skrive indlæg her, måske en fejl i I.E. hvad tror I ? Det er en helt ny computer: http://www.medion.de/md97600/dk/

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-09-06 03:17

Jep, der har været knuder i Kandu'en.

Keine emiler i et godt stykke tid.

Men nu kører det igen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-09-06 12:11

Prøv når I er logget ind at gå ind og kigge på "månedes bedste"

Der vil I fremtræde som små "blå" figurer hvis I er logget ind (gælder iøvrigt alle steder på kandu) og sorte hvis I IKKE er logget ind....

Jeg oplever TIT at jeg fremstår som sort trods jeg sidder og skriver indlæg

Der er MANGE ting Kandu endnu ikke har styr på......

Statestikken som sådan er helt hen i vejret - for en time siden var der 2 logget på kandu - nu er der 287 - om lidt er der 2451 (hvem de så end siden er)

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-09-06 02:19

Tak for svaret stl_s. Det løste problemet, hvad der så var årsagen vides ikke

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 29-09-06 03:09

Det er svært at vide hvorfor en eller flere af IE´s dll filer nogle gange bliver afregistreret, men det sker bare en gang imellem. Så er den lille fil jo nyttig at have .