/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
dll
Fra : vagnba
Vist : 569 gange
100 point
Dato : 15-09-06 20:04

jeg har lige installeret office 2007 beta. men nu kan jeg ikke¨åbne mine gemte dokumenter fra works. den skriver Procedureindgangspunkt? BCheckResurces@@YA_N_NIII@ Z blev ikke fundet i DLL biblioteket WKWBL.DLL.
Hvad gør jeg ved det. er jeg nødt til at afinstallere office igen, eller er der en anden mulighed for at løse det..
på forhånd tak

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 15-09-06 20:14

Skynd dig at afinstallere office igen.....

Beta er for forsøgskaniner

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 15-09-06 22:11

"...fra works. den skriver Procedureindgangspunkt? BCheckResurces@@YA_N_NIII@ Z blev ikke fundet i DLL biblioteket WKWBL.DLL....."

Læsning af dokumenter fra Works er nok ikke implementeret (endnu) i beta udgaven.....eller er i bedste fald blot fejlbehæftet.

Så jeg er på linie med refi - ud med lo#¤&t igen

Godkendelse af svar
Fra : vagnba

Dato : 15-09-06 22:35

Tak for svaret refi. jeg har afinstalleret igen. men skal bare åbne de gemte dokumenter med microsoft words så kan jeg læse dem. tak for hjælpen