/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Grafik fra PC til Fladskærm TV
Fra : Jacx
Vist : 1884 gange
193 point
Dato : 15-09-06 18:44

Hey folkens

Jeg er ved at se om jeg kan få ført mit skærmbilled over på min fladskærm, men forgæves...

Jeg har et 6800 ultra nforce gfx kort, og et philips fladskærms tv med DVI indgang....

Jeg bruger et VGA kabel med DVI adapter i hver ende, men når jeg cloner skærmene kommer der ikke noget på min fladskærms tv, kun når jeg booter computeren op, og kort efter siger den "billed format findes ikke" Jeg har forsøgt at ændre opløsningen men forgæves, jeg har også prøvet at sætte stikket i den primære udgang på gfx kortet, men det virker heller ikke...

Er der nogen der har en idé til hvad jeg skal gøre for at få det til at virke ??? er lettere desperat nu. Jeg har kørt med S-video før, og uden problemer...

Plz help!!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-09-06 18:52

Hvilken opløsning kører du med.....

Det er jo begrænset hvad fjernsynet kan klare

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-09-06 18:53

Og hvilket TV....

Mange har en direkte component indgang

Kommentar
Fra : Jacx

Dato : 15-09-06 19:02

Det er et philips flat TV http://www.consumer.philips.com/consumer/catalog/tree/TV_GR_DK_CONSUMER/FLAT_TV_CA_DK_CONSUMER/product/32PF9968_10_DK_CONSUMER/catalog.jsp?language=da&country=DK&catalogType=CONSUMER&proxybuster=543XEKV4QWDZTJ0RMRESHQNHKFSEKI5P

Jeg har prøvet at sætte opløsningen helt ned i det mindste men det hjælper heller ikke, tv'et har flere valg muligheder for dvi indgangen og har prøvet dem alle, og intet hjælper.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-09-06 19:11

1366 x768 - Det er egentlig udmærket....

Prøv KUN at have tvet sat på comp. - det kan være cloningen der går galt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-09-06 19:14

Understøttet Skærmopløsning

• Computer-formater
Opløsning Opdateringshastighed
640 x 480 60 Hz
800 x 600 60 Hz
1024 x 768 60 Hz

Det er det det skulle kunne klare

Kommentar
Fra : Jacx

Dato : 15-09-06 19:15

Suk.. hjælper heller ikke

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-09-06 19:30

Og den er sat ned til 60 Hz

Kommentar
Fra : Jacx

Dato : 15-09-06 19:42

yup..

Nu prøvede jeg lige at smide nye drivere på, og det sjove var, da jeg havde slettet de gamle, og rebootet for at installere de nye, så virkede det godt, men efter jeg installerede de nye virker det igen ikke... så det må være driverne der holder noget tilbage, men kan bare ikke lige gennemskue hvad det er

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-09-06 19:50

Kan være dit grafikkort er for GODT

Det vil måske slet ikke acceptere så lav en opløsning

Kommentar
Fra : Jacx

Dato : 15-09-06 19:54

heh, lyder sq bare underligt den gerne vil med S-video men ikke med vga

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-09-06 19:59

Det har du ret i......

Men det hele er tilsyneladende et justeringsproblem når det ene virker og ikke det andet.....