/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Pre-load CS , STEAM!!!
Fra : W3rzax
Vist : 336 gange
50 point
Dato : 15-09-06 17:01

Hvorfor står der Pre-Load ved counter strike når jeg har installeret steam?
Jeg kan ikke komme ind og spille på grund af det!

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 15-09-06 18:44

fordi du ikke har "valideret" dit spil, det vil sige at du ikke har aktiveret CS med din CD key.

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 15-09-06 18:47

og hvis du havde slået ordet "pre-load" op i en ordbog ville du have set at det betød "præinstallation" hvilket i virkeligheden ikke er en installering af spillet, bare nogle filer der er fulgt med til steam for at hjælpe din installation til at være fuldendt.

Kommentar
Fra : W3rzax

Dato : 15-09-06 20:35

Hvor aktivere jeg min key så?

Annuller spørgsmålet
Fra : W3rzax

Dato : 15-09-06 22:26

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål