/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Opdatering af XP mislikkes!
Fra : Reichstein
Vist : 534 gange
40 point
Dato : 15-09-06 15:34

Jeg har sat til automatisk opdatering, og har fået en meddelelse om, at der er opdateringer klar til at blive installeret. Problemet er, at alle opdateringer mislykkes, nedenfor er de opdateringer den ikke vil installere. Hvad er der galt?

Opdatering til Windows XP (KB922582)
Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB919007)
Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB920685)
Opdatering til Windows XP (KB920872)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-09-06 15:50

Fjern dem fra listen og prøv igen - der kan være noget gået galt i overførslen

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 15-09-06 16:08

der er runOpdateringerne kan hentes her:
"Search By KB Article Number" og indtaste f.eks 896423 - UDEN KB- kun nr.
http://www.microsoft.com/technet/security/current.aspx
på det i øjeblikket, men du kunne prøve at hente dem enkeltvis

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 15-09-06 16:09

det var da en værre gang misk-mask

der er run på det i øjeblikket, men du kunne prøve at hente dem enkeltvis
Opdateringerne kan hentes her:
"Search By KB Article Number" og indtaste f.eks 896423 - UDEN KB- kun nr.
http://www.microsoft.com/technet/security/current.aspx

Kommentar
Fra : disken

Dato : 15-09-06 18:39

Prøv at følg denne tråd, næsten samme problem.
Men husk at tillade kørsel af aktive X, hvis du er bag en firewall.
Elle gå ind på MS hjemmeside, og prøv derfra.
http://www.kandu.dk/spg93736.aspx

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 20 point
Dato : 15-09-06 20:51

I den tråd disken henviser til var det virus der blokerede, og det er formentlig ikke her, så dette burde virke:

Hent denne fil http://djlizard.net/software/Dial-a-fix.exe

1. Dobbeltklik det blå tandhjul.

2. Klik på knappen "Flush Softwaredistribution"

3. Sæt flueben i "Fix Windows update"

4. Klik på knappen GO i nederste venstre hjørne.

5. Lad den køre færdig.

6. Genstart maskinen.

Ellers må vi have fat i HijackThis

Kommentar
Fra : Reichstein

Dato : 16-09-06 13:32

Jeg er ked af det, men ingen af jeres udmærkede forslag virker/hjælper.
Jeg ser en fejlkode 0x80070005 - er det en hjlæp?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-09-06 13:42
Godkendelse af svar
Fra : Reichstein

Dato : 17-09-06 11:50

Tak for svaret stl_s. Jeg har sagt lige præcis brugbar, fordi jeg ikke er sikker på hvad der har været årsag til, at jeg nu kan opdatere. Jeg er nu i den situation, at jeg bliver ved med at få besked om, at der er en opdatering klar til installation, - jeg har installeret den, men alligevel får jeg hele tiden en besked om, at den venter på opdatering, - det drejer sig om opdatering 920872

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 17-09-06 14:51

Ja okay, men jeg vil da foreslå dig lige at køre Dial-A-Fix igen. Denne gang, så sæt også flueben vedFix Windows installer, og sæt alle 5 flueben i registration center. Du kan også geninstallere automatiske opdateringer ved at gå i tools, og køre Reinstall Automatic Update Service, med din Windows CD i drevet. Håber det lykkes.