/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Program til videoredigering
Fra : Dieter
Vist : 484 gange
50 point
Dato : 15-09-06 15:11

Hej,
hvem kender et godt og prigunstigt produkt ?

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 60 point
Dato : 15-09-06 15:23

Ulead laver nogen af de bedste programmer jeg kender www.ulead.com

Går ikke ud fra du søger et "billigt" freeware

Kommentar
Fra : akle

Dato : 15-09-06 15:38

Om igen - kandu fejl!!!

Jeg har hidtil brugt Windows Movie Maker, som i forvejen ligger på pc´en. Programmet kan tilbyde en masse specialeffekter, er på dansk og desuden helt gratis!
MVH Akle

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 15-09-06 17:42

Hej Dieter

Prøv evt. Pinnacle Studio 10 Plus, det har jeg selv lige fået installeret og det virker rigtig godt og det findes også på dansk !

Det var det program som forretningen foreslog at bruge, da jeg lige har købt nyt digitalt videocamera.

Hilsen PPK

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 15-09-06 17:46

Hej ppk,
jeg var opmærksom på dette program. MEN prisen er lige i overkanten for en folkepensionist.
Jeg håber at finde noget, der er billigere !
Måske ULEAD

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 15-09-06 17:49

Hej Dieter

Jeg glemte lige at ligge et link til et sted med priser m.m.

http://videoredigering.dk/index.html

Hilsen PPK

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 18-09-06 12:28

Tak for svaret refi.