/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Hjælp mig med counter-strike
Fra : CS4ever
Vist : 363 gange
20 point
Dato : 28-12-02 12:23

hej alle sammen jeg skal lave en counter-strike server men jeg ved ikke hvordan jeg skal banne awp
altså ikke ind fra spillet men imens jeg laver serveren
og PLZ SVAR MIG JEG HAR ledet i 3-4 dage og ikke fundet noget

Kommentar
Fra : clange

Dato : 11-01-03 16:16

Hej CS4ever

Jeg kan det sværer ikke hjælpe dig :)
men når du bliver færdig medden server må du godt gi` mig IP´en ( det lyder godt uden Awp )
lol
Hilsen Chrisitan

Kommentar
Fra : loppe15

Dato : 11-05-03 13:12

også mig tak.

Accepteret svar
Fra : Poe

Modtaget 20 point
Dato : 29-05-03 13:47

http://www.sp1l.dk/amxquick.exe og installer det!

Gå ind på http://amxmod.net/amx-plugins.php?cat=all#23568 og hent "Slap Awp Users" ...
Nu kommer det svære:

Læg slap_awp_users.amx ind i din cstrike\addons\amx\plugins mappe.
Læg slap_awp_users.sma ind i din cstrike\addons\amx mappe.
Åben nu din plugins.ini (i din cstrike\addons\amx\plugins) og indsæt denne linije; slap_awp_users.amx ... Bare sæt den ind til sted på en ny linje!

Men det er svært at forklare! Men du burde virke!

Godkendelse af svar
Fra : CS4ever

Dato : 25-06-03 22:33

Tak for svaret Poe.