/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Ikke tekst i vedhæftet fil
Fra : tomsen2004
Vist : 552 gange
200 point
Dato : 14-09-06 21:31

Jeg har en hjemmearbejdsplads hvor jeg sender krypterede og signerede filer til min arbejdsgiver.
Efter jeg har fået en ny pc. kommer teksten i word filer ikke med i modtagerens e-mail. der kommer kun et tomt dokument.
Hvis jeg sender det uden signering og kryptering er der ingen problemer!!

PS. Dokumentet bliver sendt som vedhæftet fil.

Accepteret svar
Fra : peet49

Modtaget 200 point
Dato : 14-09-06 22:51

funktioner-indstillinger-sikkerher, fjern fluebenet i: tillad ikke vedhæftede...., genstart systemet, så skulle det være løst.

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 14-09-06 23:05

peet 49
Så skulle man jo heller ikke kunne modtage ikke-krypterede vedhæftede filer - eller hur

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 14-09-06 23:08

pirt03->> Det har du da ret i. Det må have noget med word, at gøre.

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 14-09-06 23:56

Kunne det være 2 forskellige Word versioner på din arbejdsplads og din hjemmearbejdsplads.

Kan du modtage et krypteret vedhæftet Word-dokument fra din arbejdsgiver.

Kan du sende dokumentet til dig selv og selv åbne det?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-09-06 00:18

Kender problemet fra flere "offentlige" komputere......

De kan heller ikke modtage vedhæftede word dokumenter - der kommer også bare et stykke blank papir.....

Dokumentet er der (får selv en kopi af mailen) men på den "offentlige" komputer kan det IKKE åbnes. (blot en blank side)

Det ER et opsætningsproblem der ligger bag, men hvilket er jeg ikke sikker på....

Netop det at du har fået ny komputer tyder også på den ikke er sat op som den gamle.

Godkendelse af svar
Fra : tomsen2004

Dato : 18-09-06 09:05

Tak for svaret peet49.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 18-09-06 09:07

Selv tak.