/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
3310 kan ikke starte!!!!!
Fra : bassenborg
Vist : 620 gange
50 point
Dato : 28-12-02 12:20

Min søn har fået en Nokia 3310 i julegave.
Nu er der gået 3 dage, og så kan den ikke tændes mere.
Han har været inde og lave om på en masse indstillinger, og har spillet på den flere gange.
Når man trykker på tænd knappen i toppen af telefonen, sker der ikke en pind.
Hvad kan der være galt, og er der andre måder man kan tænde den på?

Kommentar
Fra : NKSDK

Dato : 28-12-02 12:36

Er den løbet tør for strøm?

Mvh

NKSDK

Unlock og sw-opdatering i Viborg

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-12-02 12:52

bassenborg wrote:
> Min søn har fået en Nokia 3310 i julegave.
> Nu er der gået 3 dage, og så kan den ikke tændes mere.
> Han har været inde og lave om på en masse indstillinger, og har
> spillet på den flere gange.
> Når man trykker på tænd knappen i toppen af telefonen, sker der ikke
> en pind.
> Hvad kan der være galt, og er der andre måder man kan tænde den på?

Har i ladet telefonen op?
Sidder batteriet rigtigt?

Er overbevist om, at men ikke kan ændre noget i menuen, som gør, at
telefonen ikke kan tænde.

\Mandal

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 60 point
Dato : 28-12-02 13:17

Meget sved fra fingrene , = fugt ????
kan godt sætte den ud af spillet !

bassenborg wrote:
>
> Min søn har fået en Nokia 3310 i julegave.
> Nu er der gået 3 dage, og så kan den ikke tændes mere.
> Han har været inde og lave om på en masse indstillinger, og har spillet
> på den flere gange.
> Når man trykker på tænd knappen i toppen af telefonen, sker der ikke en
> pind.
> Hvad kan der være galt, og er der andre måder man kan tænde den på?
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-12-02 14:14

On Sat, 28 Dec 2002 11:17:57 GMT, "bassenborg"
<bassenborg.news@kandu.dk> wrote:
det lyder mest som om problemet er ved batteriet
prøv at sætte den til laderen og så kig i displayet for at se om den
oplader....
hvis den ikke gør det er der ikke forbindelse til batteriet.
og hvis nu batt. er helt opladet så vil den stadig påbegynde ladningen
i få sekunder.
evt. prøv et andet batt. hvis det ikke allerede er prøvet.

>Min søn har fået en Nokia 3310 i julegave.
>Nu er der gået 3 dage, og så kan den ikke tændes mere.
>Han har været inde og lave om på en masse indstillinger, og har spillet
>på den flere gange.
>Når man trykker på tænd knappen i toppen af telefonen, sker der ikke en
>pind.
>Hvad kan der være galt, og er der andre måder man kan tænde den på?

mvh. >> Joe <<
icq: 6023641

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 28-12-02 20:39

Hej - for hvad det er værd - jeg har osse en 3310 og den er skidedum at tænde, jeg skal altid trykke ret hårdt og sidde og "lirke" lidt på "on-knappen" i toppen af telefonen - iøvrigt så husk det er i den højre del af knappen man tænder ( højre, når displayet vender ind mod dig selv ), trykker man lige ned på midten driller den nogle gange ....

Godt Nytår - derudover er tippet om at oplade den jo ligesom osse ret afgørende

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-12-02 16:33

Bare afsted med dyret til forhandleren, hvis du ikke kan få den til at
virke. Der er vel garenti på sådan 1 svend

"bassenborg" <bassenborg.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:cNfP9.15396$Hl6.1786330@news010.worldonline.dk...
> Min søn har fået en Nokia 3310 i julegave.
> Nu er der gået 3 dage, og så kan den ikke tændes mere.
> Han har været inde og lave om på en masse indstillinger, og har spillet
> på den flere gange.
> Når man trykker på tænd knappen i toppen af telefonen, sker der ikke en
> pind.
> Hvad kan der være galt, og er der andre måder man kan tænde den på?
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 29-12-02 16:49

>>>iøvrigt så husk det er i den højre del af knappen man tænder ( højre, når displayet vender ind mod dig selv ), trykker man lige ned på midten driller den nogle gange ....<<<

øøhhmm venstre mener jeg - undskyld.

Godkendelse af svar
Fra : bassenborg

Dato : 05-01-03 20:22

Tak for svaret Th Frydensberg.