/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
Drejebænk
Fra : thewizards
Vist : 611 gange
100 point
Dato : 14-09-06 21:19

Hej derude.

Jeg ved ikke om jeg er heldig ved at stille dette spørgsmål her.

Men jeg har en gammel drejebænk, til at dreje i træ. Drejebænken mangler en dele som er nødvendig for at kunne arbejde med en sådan.

Drejebænken er en af ældre dato fra: fra T.S Harrison & Sons LTD.

Jeg ved ikke rigtig hvilke andre oplysninger jeg skal komme med.

jeg håber at der er nogen derude som kan hjælpe mig.

Mvh.

Wizard

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 14-09-06 21:33

hvilken dele er det du mangler

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 14-09-06 22:06

Er det gettekonkurance?
alimak

Kommentar
Fra : thewizards

Dato : 14-09-06 22:28

Til Bredker

jeg mangler alt til opspændning.

Se hjemmesiden www.bjap.dk

Til Alimak.
Nej, selvfølgelig er det ingen gætte konkurrence. Se hjemmesiden www.bjap.dk

Mvh.

W.

Kommentar
Fra : Coliniiii

Dato : 15-09-06 00:33

Maskien er fra T:S: Harrison i Heckmond Wyke i England. Importøren er Madsen & Hansen i Rds. Hvis det er en M300 model kan de hjælp dig med stumper...

Kommentar
Fra : thewizards

Dato : 15-09-06 07:33

Jeg takker Coliniiii for oplysningerne.