/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Tatoveringer og modermærker.
Fra : jtlaursen
Vist : 2189 gange
50 point
Dato : 14-09-06 19:34

Jeg går med en idé om at blive tatoveret på ryggen. Problemet er bare at jeg har rigtig mange modermærker (et mere og jeg havde været neger) langt de fleste af dem er modermærker der sidder i samme højde som resten af huden de, buler altså ikke ud.

Mit spørgsmål er så om det er problematisk at tatovere oveni disse, kan det evt. hæve risikoen for kræft eller andre ubehageligheder. Og hvis jeg vælger at tatoverer oveni modermærkerne kommer det så til at se mærkeligt ud?

Kommentar
Fra : jtlaursen

Dato : 14-09-06 19:35

Citat
huden de, buler alts

I flytter selv kommaet ikke..........

Kommentar
Fra : hasselbalch

Dato : 14-09-06 19:38

spørg en hudlæge

Kommentar
Fra : jtlaursen

Dato : 14-09-06 20:03

Ja flot flot. Men nu til nogle der rent faktisk ved noget om det.......

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 14-09-06 22:33

Hvis du har så mange modermærker, som du skriver (eller bare temmelig mange) så vil en tatovering da slet ikke kunne fremtræde i al sin pragt.
Jeg er temmelig sikker på at du selv har skannet nettet så det gider jeg ikke prøve. Umiddelbart vil jeg mene, at det er en dårlig ide alene af den grund, at huden må have en anden struktur, hvor der er modermærker.

Annuller spørgsmålet
Fra : jtlaursen

Dato : 21-09-06 21:01

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål