/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Rep. af motorplæneklipper
Fra : trump
Vist : 918 gange
100 point
Dato : 14-09-06 16:30

Jeg har en god, driftsikker motorplæneklipper hvor selve skjoldet desværre er gennemtæret af rust og der er simpelthen hul igennem ned til kniven... et hul der vokser. Hvis jeg ikke vil skrotte den, hvad reparerer man så med? Glasfiber?

Accepteret svar
Fra : Tikker

Modtaget 110 point
Dato : 14-09-06 16:35

Hej
Du kan købe et nyt skjold.
Jeg har faktisk et ubrugt skjold inklusive hjul og håndtag så man blot skal placere motor med kniv. Det er en Husquarna, ikke selvkørende. Det er ved Roskilde.

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 14-09-06 17:25

køb en ny med plastskjold
eller kig i gul og gratis el.dba

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 14-09-06 21:04

Kender du ikke en der har en co² svejser der lige kan svejse en pladestump på og så lige gi den en slat maling

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-09-06 22:20

Det vil jeg også sige Svejs hullet med en stump plade ,ellers er det ned på den lokale genbrugsstation og finde et brugt skjold der er ok
Mvh Sunowich

Godkendelse af svar
Fra : trump

Dato : 18-09-06 12:24

Tak for svaret Tikker.