/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Tæskeholdet: vi sparker røv
Fra : oleeliassen
Vist : 2286 gange
300 point
Dato : 14-09-06 16:26

Nummer 8 på denne cd, "Adressen", hvordan er det lige med orginaltitle og kunstner?

-Ole

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 14-09-06 18:27

Hvis du søger på titlen finder du bl.a. dette:

Vi sparker røv [musikoptagelse (cd)] / Tæskeholdet (Casper Christensen, Søren Søndergaard, Jan Gintberg, Mads Vangsø). - Universal, P 1997

Universal UMD 85028
Indhold: Intro ; Vi sparker røv (Fight for your right to party) / med Innocent Blood ; Bornholmeren/Me & My ; Telefon til Luxemborg ; Telefon fra Lone ; Adressen ; Bornholmeren/Fugletestikler ; Telefon til Japan ; Rasmus Radiomus ; Polka ; Dårlig til dansk ; Telefon til Kenya ; Bornholmeren/Slagteren ; Åh smukke Maria Hørby ; Chris & Kirstein bestiller taxa ; Kalle & Daniel bestiller pizza ; Telefon til Hannover ; Tale til nationen ; Fredagssangen ; [uden titel]. The Presidents of the United States of America: Mach 5. Magtens Korridorer: Hestevise. Beastie Boys: Fight for your right to party. Eilart Pilarm: Jailhouse rock. Peter Belli: Istedgade. Andy Williams: Can't take my eyes from you. George Clinton: Atomic dog (jingle). Willy Grevelund: Par nummer 7 (jingle). Raquel Rastenni: Der var engang en urmager (The pendulum song) (jingle)

Kommentar
Fra : andreasf

Dato : 14-09-06 22:18

Originaltitlen er Fight for your right og er indspillet af Beastie Boys i 1986 på pladen License to Ill.

mvh

Kommentar
Fra : oleeliassen

Dato : 15-09-06 01:50

Jeg har måske udtrykt mig uklart, men det er altså orginaltitle samt kunstnernavn jeg søger...

1 Intro
2 The Presidents Of The United States Of America
3 Vi Sparker Røv
4 Bornholmeren / Me & My
5 Telefon Til Luxemborg
6 Magtens Koridorer: Hestevise
7 Telefon Fra Lone
8 Adressen
9 Bornholmeren / Fugletestikler
10 Beastie Boys: Fight For Your Right To Party
11 Telefon Til Japan
12 Rasmus Radiomus
13 Polka
14 Dårlig Til Dansk
15 Eilart Pilarm: Jailhouse Rock
16 Telefon Til Kenya
17 Bornholmeren / Slagteren
18 Åh Smukke Maria Hørby
19 Chris & Kirstein Bestiller Taxa
20 Peter Belli: Istedgade
21 Kalle & Daniel Bestiller Pizza
22 Andy Williams: Can't Take My Eyes From You
23 Telefon Til Hannover
24 Tale Til Nationen
25 Fredagssangen